18. jul. 2009

Nå har jeg altså en sånn en: Cuttlebug


Dagens fangst når jeg var innom Scrappinness i formiddag. Jeg har tenkt lenge på å kjøpe meg noe sånt men ikke vært helt enig med meg selv. Det er tross alt ikke lenge siden jeg solgte min Silhouette fordi jeg ikke orket styret, hehe.

Så vi får se. Jeg har et stort håp om at dette vil funke helt utmerket og nei, jeg orket ikke vente på Epic Six. Den er sikkert like god men det er så mange som har god erfaring med Cuttlebug-en så hva er det å vente på? Jeg har kjøpt meg to embossingplater som jeg har prøvd ut og nå gleder jeg meg til å sette i gang med dies - samlingen. Dyyyyyrt......


2 kommentarer:

Hannemor sa...

Jeg elsker Cuttlebug'en min - den står ved min høyre side, alltid tilgjengelig - og veldig ofte i bruk! :D Håper du blir fornøyd med din du også!

Fortsatt god helg!

:D

Broggis sa...

Kjære Mariaen min, du overrasker stadig;)
Gleder meg til å se dine tryllerier.