23. jul. 2009

Noe nytt...

Det er SÅ mye fint å kjøpe ''out there'' og det er, for utålmodige meg helt uutholdelig å vite at jeg snart får penger men at jeg må spare de... Når jeg ble ferdig med mine eksamener på jobben, fikk jeg beskjed om at jeg vil få en liten bonus ved neste lønn. Den skal rett inn på hobbykontoen og ruge frem til oktober da jeg skal på Papirfesten. Gleder meg VELDIG til det! Broggis skal være med så jeg har med meg det perfekte selskap :)

Jeg er endelig ferdig med kortboksen som skal stå hos Strax Frisør i Kongensgate i Moss. Den ble ikke nærmeste overfylt, som jeg håpet på men dette er jo et prøveprosjekt så det er sikkert OK å ikke overdrive. 30 kort en god start synes jeg. Nå er jeg spent på hvordan salget kommer til å gå men det lovet bra at ei som stod der når jeg leverte kortet, valgte å kjøpe to bryllupskort der og da. Moro!



Kort O Mania høst 2009 starter den 3. august og for å få damene i riktig stemning, har jeg i dag slengt ut en oppvarmingsrunde!
Oppgaven er å lage et kort med sommertema som skal ''mekkes'' etter følgende skisse:


Jeg gleder meg til å se bidragene ( og der tikket det første inn!!! )

Her kommer noen nye kort fra de siste dagene. Er ikke alltid like flink til å ta bilde med en gang og legge ut samme kvelden. Må jo bruke den tiden jeg har på kvelden til kos...bilder kommer etterpå :)







2 kommentarer:

Mariann (mais) sa...

Se her har det skjedd mye siden i formiddag ;)

Det er like moro hver gang å se på det du lager Maria.
Du er veldig flink til å variere i stil og farger med det du lager.
Her var det mange flotte kort, virkelig. Tror nok de korta dine går unna som "varmt hvetebrød" hos frisøren. Husk og ta en pris for dem som du er fornøyd med selv.
Ønsker deg en fortsatt fin sommer...
Kortomaniastart snart...Det må jeg prøve å bli med på :)
Klem, Mariann
Ps...awards til deg fra meg i bloggen min

skaubytrollet sa...

SÅ mange fine kort du har laget :) Jeg er helt imponert jeg.