29. jul. 2009

Award fra Mais

Ok, min dårlige form er definitivt ikke psykisk, men motet er oppe og humøret på topp så vi får håpe at det hjelper litt på formen etter hvert.
I går kveld var jeg egentlig ganske ''kake'' så jeg satt i sofaen og puslet med headeren til bloggen og jeg tror at jeg endelig kan si meg fornøyd og legge den type puslerier til side for en stund. scrappesakene ligger på bordet og frister mitt lettpåvirkede sinn men kroppen orker ikke sitte rett opp-ned og jobbe. Savnet er stort men om noen dager er jeg i form igjen og da..... *glis*

Jeg har fått en award. Eller faktisk: to, av kjære, dyktige Mariann (Mais). Jeg må si at det er litt stas at denne flinke dama legger merke til meg og mine puslerier og jeg anbefaler alle som er innom her og leser, å besøke hennes flotte blogg og legge igjen par varme kommentarer.




Jeg velger å gi disse videre til damer som betyr mye i min hverdag, både ved å være herlige mennesker, gi meg masse energi og være kreative inspirasjonskilder. Noen av de er mine gode venner, som jeg må snakke med ofte for ikke å få abstinenser. Noen av de kunne jeg tenkt meg å bli bedre kjent med, for denne hobbyen handler ikke bare om kreativitet, men også alle menneskene man møter og blir glad i.
+++ helt sikkert mange, mange flere!!

6 kommentarer:

Lene - nabon sa...

næmmen tusen takk da!!! Vakre snillingen!

Egentlig burde jeg sende den rett tilbake, men det er vel ikke lov eller?

Håper vi møtes snart igjen, neste gang må du bli med hit en tur!

Anne Kristine sa...

Ååå så gode ord du har skrevet og må si det samme om deg... du er en varm og herlig person med masse godt humør!!! Gleder meg til vi treffes igjen Maria...tusen tusen takk for awarden :o)
Klemmer i fleng fra Anne

Carina sa...

Gratulerer så mye med awarden :) Det fortjener du så absolutt!
Du lager så mye lekkert og har en lekker stil på det du lager.

Det ligger en award til deg i bloggen min også :)

Ønsker deg en flott søndag.

Klem Carina

Mokka sa...

Oii, så hyggelig!! Nå ble jeg skikkelig glad og beæret her jeg sitter. Tuuuusen takk Maria! :):)

Klem, Monika

Hannemor sa...

Tusen hjertelig takk for award - så innmari koselig, Maria! ♥

Du er herlig - og jeg skulle ønske at jeg hadde gitt deg awarden først, men nå har vel akkurat det toget gått sånn som Nabon skriver...

Uansett - du er ei veldig god scrappe-venninne og en herlig K-O-M-kompanjong! :D

Flott skisse du har lagt ut til første oppgave.

:D

Madam sa...

Tusen takk for kjempekoselige awards og hyggelige ord!
Jeg ble kjempeglad :-)