9. jul. 2009

Ferien er snart slutt og vi er ferdige med reisedelen av årets sommer. Først var vi på Møre, så gikk turen videre til Trøndelag, svigermor og enda mer familie. Mer avslappende får iallefall ikke jeg det til, med barn som koser seg, rolig familiestemning og den nydeligeTrondheimsfjorden bare meter unna :)
Kveldene gikk stort sett til å lage kort og enda bedre ble det når svigerinna fra Møre kom på besøk sånn at vi fikk kose oss sammen i vår egen scrappeverden. Jeg hadde et mål med denne storproduksjonen, og det var å fylle opp boksen som skal stå hos min frisør og friste kundene så får jeg se om det drypper litt inn sånn at jeg kan fylle opp lageret etter denne ''kort - orgien'' :)
Det er SÅ mye jeg har lyst til å vise og fortelle men for denne gang legger jeg bare ut slide av kortene jeg laget. Det enkleste er sikkert å bare klikke på den så får man opp alle bildene i virkelig størrelse.
Flere kort kommer, har bare ikke tatt bilde av de og ikke minst kommer det noen tanker, drømmer og planer så stay tooned!

Fortsatt god sommer!

1 kommentar:

Marianne sa...

Utrolig mye flott du har fått laget i ferien din. Kan se ut som det har vært en drømmeferie :)