30. aug. 2009

Bursdagskort til mamma

Min mamma og søster fyller år den 4. sept. og i dag har vi vært på besøk for å spise kake og feire anledningen. Tenk at min lille søsters til neste år blir 18.... ( husker når jeg skiftet bleie på henne for 17 år siden ...hehe håper ikke noen av hennes venner leser her )
Kortet til mamma er egentlig et forkledd Visa Gavekort som mamma har fått i gave av oss slik at hun kan kjøpe seg det hun selv vil. Den dama har det meste så det er ikke lett å finne gave ti henne. Kjedelig med gavekort? Ja...kanskje.....håper hun setter pris på det da :)

2 kommentarer:

Mariann (mais) sa...

Dette var et veldig flott forkledd gavekort synes jeg. Og mora di kommer sikkert til å synes det samme :)
Det er ikke lett å finne på gave til disse mammaene, men gavekort er jo en glimrende idé *tommel opp*
Likte godt at du har navnet hennes foran. Og pyntinga langs venstre kant var stilig!

Du er alltid så flink med å velge farger og sette det sammen til nydelige kort. Du behersker mange ulike stiler, Maria
Klem, Mariann

millamy sa...

Hei på deg.
God forkledning dette her. kjempefint kort også..
Har blitt sendt hit av Miriam. Dere har visst snakket om meg og scrapping. nå har jeg bestemt meg for å følge deg og bloggen din og hvis du har lyst kan du jo ta en titt innom meg. Her finner du meg og bloggen min