16. aug. 2009

Første bidrag til Kort O Mania


Høstens Kort O Mania på Scrapping er i gang. Vi har fått inn over 50 bidrag så det er kjempemoro at så mange vil være med. Jeg fikk æren av å starte sesongens KOM med en skisseoppgave med vri: bruk høstfarger. Jeg lot meg inspirere av en av Lauras flotte skisser på 2s4y.
I håp om å komme meg litt over på den kreative bobla istedet for å sitte fast i denne inspirasjonsgrøfta, lot jeg meg rive med så bildet du ser over her er mitt bidrag. Neste oppgave er det Honning som har lagt ut og temaet denne gangen er sommerfugl! Gleder meg til å sette meg ned med den i kveld :)

6 kommentarer:

Marianne sa...

Flott høstkort i nydelige farger :)
Så søte uglecarmsene var!

Takk for at du er med på å lage så mye gøy for oss inne på scrapping.no :)

Koselig å lese rapporten din fra Sarajevo også, vil tro det var litt spesielt. Godt å høre at dere koste dere - bare dere to :)


Ha en flott dag
Klem
Marianne

Maya sa...

Ett herlig kort i en herlig stil!!
Så lekent og man blir glad av ett slik kort!!
Lykke til med KOM,
klem fra Maya:)

Nina sa...

Minner meg om at det snart er høsten, gitt... Lekkert kort!
Takk for stilig alfabetpakke, skal bruke den så fort jeg får rydda scrapperommet og motivasjonen kommer sigende - bildeutvalget kan jeg ikke klage på etter sommeren hvertfall ;)
også er det jo snart treff :D

Kari sa...

Så flott kort du laget! Og takk for at du er med å lage KOM, helt supert med de utfordringene vi får av dere!

mettepip sa...

Kjempeflott høstkort!
Morsom detalj med uglecharmsen som jeg falt helt for;)
Du gjør en kjempeinnsats sammen med Hanne i K-O-M, noe jeg setter stor pris på!
Klem fra Mette

søstra di sa...

uglebugle!