4. aug. 2009

Her kommer noen nye. Litt blandings, kjekt med variasjon ;)




7 kommentarer:

Elisabeth sa...

Enda flere lekre kort fra din kant ;) Likte spesielt godt den med sommerfuglen på i forrige innlegg, så enkel, men vakker! :)

Pia sa...

super flotte kort, lækre farver

Broggis sa...

Så mye lekkert min venn!
Gleder meg til kort-o-mania jeg nå!

Ida sa...

Hei!;D
Flotte kort!;D
Klem Ida:o)

Heidi a sa...

så flott dennye blogg siden din ble da.. den likte jeg!! og som vanlig, mykje flott og sjå på!! Takk for titten... No e da jo høst snart og mer blogg tid... ser fram til å titte innom!

Nina sa...

Heisann!

Takk for kommentar i min blogg *klem* Oppskrift på snekkerveska finner du her

Hilsen Nina

Nina sa...

Mange flotte kort! Tusen takk for award jeg fikk for lenge siden *rødmer* Sløv blogger i det siste, men skal ta meg opp litt etterhvert ;)