3. aug. 2009

Influensa, konkurranse, nye kort....puh!

Influensaen har dratt sin vei...nesten like fort som den kom. Merkelige greier dette her. Var det den beryktede svinesaken forblir vel et mysterium. Jeg er iallefall tilbake på jobb etter par dager hjemme og det er deilig å være i full sving igjen.

Guttaboys har vært i herlig humør i dag og det er noe som gir utrolig mye energi! Niclas er en godgutt som er utrolit pratsom så det kan innimmelom tømme meg for tålmodighet og Thomas er i sin mest aktive alder nå så det blir litt å følge med på, hehe.

Nå sover de og jeg skal hive meg over høstens Kort O Mania! Første oppgaven har jeg allerede lagt ut og jeg lurer på om jeg også skal hive meg med denne gangen. Inspirasjonstørke er ekle greier, ender bare opp med å scrappe i hodet *lol*

Her er noen av de nyeste kortene. Eller, de jeg har laget for liten stund siden men bare ikke orket å ta bilde av.

Cya!





1 kommentar:

Mokka sa...

Skikkelig stilige kort du har laget! Falt veldig for det øverste. :) Nydelig med de swirlsene og de blomstene.

Kjekt å bli frisk igjen så fort da! Får satse på at det var svineinfluensa og at du er ferdig med det.