20. aug. 2009

To nye kort

Da har vi gjort oss ferdige med avstemningen i oppgave 2 i Kort O Mania. Oppgaven fra Hanne var å lage et kort med sommerfugler så her er min løsning på denne utfordringen:


Jeg var to stemmer unna finaleplassen så tusen takk for alle stemmene. Vinneren denne gangen var Jossa, med sin utrolig flotte kreasjon av en papir-sommerfugl. Den dama får til det meste!

...så har jeg laget et kort på bestilling fra min kollega. Kortet skal til en gutt som snart feirer 3 år og er helt hekta på ''Biler'' og selvf. selveste ''Lynet''! Så da er det nesten ikke lov å lage kort til denne gutten uten hans helt på forsiden. Sånn ble det til slutt:

5 kommentarer:

Broggis sa...

Jeg bare elsker det sommerfuglkortet. Herlig Maria svung over dette. Du er helt spesiell min venn!

God, stor klem til deg!

Pia sa...

dejlig sommer kort med så mange nydelige detaljer

Elisabeth sa...

Nice :D "Å kjenne at du lever", hvos har jeg det fra? Er det fra en sang... Mulig jeg tenker på gabriellas sång, fra så som i himmelen :) Fine kort, var det jeg ville fram til ja ;)

Kari sa...

Falt for bilerkortet jeg da. Flott guttekort!

Nina sa...

Kjempe flotte kort du har laget, digger stilen din :)