27. aug. 2009

Tredje runde av Kort O Mania

Denne gangen kom oppgaven fra meg og utfordringen var å lage et babykort. Det er ikke ofte jeg ser baykort ''out there'' og jeg tror grunnen kan være at mange stort sett lager det på bestilling eller hvis de skal i barselbesøk selv.

Det var utrolig mange flotte bidrag og denne gangen vant Mais med en herlig blå kreasjon :) Gratulerer så mye Mariann!
Mitt kort var noen få stemmer unna finale og jeg havnet på tredje plass i min gruppe. Kjempefornøyd med det og gleder meg allerede til å hive meg over oppgaven til Hanne som skal være dyreinspirert. Dette blir et prosjekt å gruble over!


Ellers holder jeg på med flere prosjekter om kveldene men de tar tid så oppdateringene kommer etter hvert. Jeg er fortsatt ganske inspirasjonsfattig men har veldig lyst til å holde på og det er det viktigste. Kjenner at det bobler hvis jeg får et konkret prosjekt men å sitte og bare finne på noe selv er ikke helt populært for tiden.
Jeg gleder meg veldig til Mossetreffet jeg skal holde den 26. september og ikke minst Papirfesten i oktober! Da skal også Broggis være med. Lukter jeg ordentlig jentetur? Å yes baby!


Her kommer bilde av mitt bidrag til Kort-O-Mania oppgave 3:


8 kommentarer:

Hildegunn sa...

For et flott kort, herlig motiv og flotte farger du har brukt!

Ønsker deg en flott dag!

Carina sa...

Hei Maria. Et aldeles nydelig kort som fikk min stemme :) Et nydelig motiv, og vakkert pyntet. Fargene gul og brun er nydelige sammen, og de solsikkene er veeeldig flotte. Ønsker deg en super dag videre. Klem Carina :)

Marianne sa...

Nydelig kort! Litt utradisjonelt til deg å være men veldig vakkert :)
Nydelig bilde og lekkert pyntet.

Høres ut som du har litt av hvert å se frem til denne høsten, bra det!

Ha en flott dag og takk for at du inspirerer!

Klemmer
Marianne

mettepip sa...

Kjempeflott kort Maria!
Spesielt, og så varmt og lekkert i fargene.
Klem fra
Mette

Broggis sa...

Dette kortet er lekkert!!!
<3
Kjenner jeg får sommerfugler i magen bare jeg tenker på PAPRFESTEN!!!
Du og jeg på flytur med digre kofferter fulla av scrappeutstyr og underbuksa i håndveska;) Sene netter på hotellrom, der vi diskuterer og alt fra papir til det meningen med livet... Gleder meg vennen!

Elisabeth sa...

N y d e l i g !!

skaubytrollet sa...

Heisann!

Tusen takk for koselig kommentar :)

k-o-m-kortet ditt var nydelig. K-o-m er morro! Er enig i at opg4 er litt vrien, men jeg er sikker på at du kommer på noe lurt ;)

God helg til deg og :)

Mariann (mais) sa...

Dette kortet var lekkert, Maria :)
Likte veldig godt fargevalget og ikke minst det nydelige bildet. Det at du har matter bakover (hvis du skjønner hva jeg mener) gjør at det blir en stilig 3D effekt :)
Ønsker deg en fin søndagskveld.
klem, Mariann