17. sep. 2009

Kort O Mania, oppgave 6

Denne uka har Hanne utfordret oss med ei skisse. Det er SÅ deilig med skisseoppgaver: behagelig å ha konkrete linjer å følge og pynten, fargene og temaet kan jeg bestemme selv. Beauuuutifull! Kom ikke langt denne gangen heller men 9 mennesker likte kortet så takk til dere alle :)) Jeg merker at det er vanskelig å konkurrere i KOM nå som vintage stilen er ''i vinden''. Og hvem kan klandre folk for å like den lekre, vidunderlige stilen ( som jeg forøvrig ikke er så god på...hehe. Får nøye meg med å sikle i bloggen til andre dyktige damer :)

3 kommentarer:

Hildegunn sa...

Kjempeflott kort du har laget!
Stilige papirer og flott pyntet!
Og det er mange fler som liker kortet ditt, men de liker noen andres også. Hovedsaken er å være med og å være stolt av det man lager uavhengig av hva andre synes!

Ha en flott dag!

Marianne sa...

Jeg synes kortet ditt var skikkelig flott Maria.
Selv om jeg er en av "vintage-jentene" så beundrer jeg dine kort!
Jeg skulle ønske jeg klarte å lage så flotte, stilrene, fargerike og kreative kort som du gjør.
Jeg forsøker og forsøker men får det ikke til slik som du gjør ;)
Så jeg er en stor fan - slutt ikke å lage slike flotte kort som du gjør!

Ha en flott kveld
Klemmer
Marianne

Cathrine sa...

Utrolig tøft kort!
God helg
Hilsen Cathrine:)