3. sep. 2009

Shorty'n friends



Anneline Nyvold er ei kjempekul dame som har funnet ut at hun skulle lansere egen stempelserie, litt tegneseriepreget Shorty 'n friends. Jeg måtte selvfølgelig teste iallefal det ene stempelet ( siden jeg er så glad i ugler....Nææææ? Har du ikke lagt merke til at jeg liker ugler?!?! *hehe*).
En annen ting jeg måtte teste er fargelegging med Promarkers. Siden min medfødte mangel på tålmodighetskromosomet gjør at jeg ikke fargelegger noe særlig stempeltrykk, tenkte jeg at disse tusjene ville være perfekt for meg. Og joda, de er kjempefine men jeg har laaaaaaaaaang vei mot å få dette til ordentlig. Heldigvis er stahetskromosomet sterkt utviklet!

Kortet er laget i anledning bursdag vår eldstesønn skal i, i morgen ettermiddag og GJETT om han gleder seg? Bursdagen er på lekeland....tjohei!!



3 kommentarer:

Anne Kristine sa...

gosj! så stilig kort...nydelig med rene linjer! Likte også så godt uglekortet ditt ...la merke til det under avstemningen...lekkert var det!
Og du kanskje du kan kurse meg i maskering..he..he.. helt nytt for meg...synd du ikke bor nærmere ..hadde vært moro å kunne treffes engang ja...
god helg til deg
storklem Anne

Spruddle sa...

Nydelig kort, den ugla var kjempesøt! Må skrive den på shoppelista til messa i Lillestrøm tror jeg....

Anneline Nyvold sa...

Så koselig innlegg du har skrevet om meg Maria <3 Tusen takk. kjempeglad for at du liker ugla :-)