5. sep. 2009

SkateMania

Når man får bestilling på et kort, kan man aldri vite hva temaet blir. Derfor er det OK å være forberedt på det meste. Når jeg for ikke så lenge siden fikk bestilling av en kollega, gjaldt dette med å være forberedt da... Kortet skulle til en skate-konfirmant!

Ikke visste jeg hva jeg skulle finne på og ante heller ikke at mine scrappesaker inneholdt en del effekter jeg ikke ante fantes. Jeg fant både en charm som passer perfekt til temaet, sett med stickers kun dedikert til røffe skatere og mønsterark som var representativt nok for en überkul konfirmantgutt ( håper jeg ... ). Her er resultatet, med bilde av pengefeste-løsningen inni.



Takk til dere som er innom og titter og fortsatt god helg :)

9 kommentarer:

Broggis sa...

eDigger, digger, digger!!!!
Du er min helt!

Marianne sa...

Ja var ikke dette kult nok så vet ikke jeg!
Herlig og tøft kort!

Ha en superduper søndag!
Klem
Marianne

Hannemor sa...

WOW - kort til tøffe gutte-konfirmanter er slett ikke lett - men du har VIRKELIG fått det til, Maria! SÅ TØFT!

Mariann (mais) sa...

Her har du virkelig laget et superkult guttekonfirmasjonsskatekort! Stilig, Maria. Skjønner du syntes oppgaven var vrien, men du klarte det helt glimrende. Digger fargevalget.
klem, Mariann

mettepip sa...

Dette ble virkelig "überkult" Maria!
Dette regner jeg med han ble fornøyd med!

Spruddle sa...

Stilig og vannvittig kult!

Det ligger forresten noe til deg i bloggen min ;)

Pia sa...

super flot drengekort

Gro sa...

Det var et ultrakult konfirmasjonskort - rett og slett.

Kari sa...

Så kult kort! Masse tøffe detaljer som en gutt liker!