21. sep. 2009

To bestillinger


Vår kjære kollega slutter om 1 uke og derfor fortjente han et kort som er hans personlighet verdt. Han er en solstråle og veldig flink til den han gjør men nå leter han etter nye utfordringer.
Kortet med ''Jon Jerry'' på skal symbolisere han i banken og derfor måtte det en femmer til, origial, fra min manns samling. Takk kjære!
På to mynter (charms) står det ''nær og dyktig''. Dette er mottoet til banken men også god beskrivelse av han som person. Logoen til banken er med som et minne og resten måtte være resirkulerbart og litt røft siden han skal begynne i den type arbeid, uten å avsløre for mye her...hehe. Jeg fikk en god klem for kortet i dag og det er det eneste som betyr noe når man lager kort: å gjøre noen glad !

Bryllupskortet er bestilling fra en kollega som skal i bryllup til et ungt par. Det kunne godt vært fargesterkt men ikke altfor crazy...sånn som noen av mine kort kan bli *lol*. Eeeelsker de nye blomstene til Prima! ( jada....liker blomster jeg nå plutselig.... :)) Hun likte kortet kjempegodt så da er jeg fornøyd :)

7 kommentarer:

Hildegunn sa...

Så herlige kort du har laget!
Skikkelig gjennomført kortet til en kollega, stilig med logo, femmer og mynter!
Bryllupskortet var lekkert, flotte blomster som er kommet fra Prima, ja!

Ha en flott kveld!

Pia sa...

wow sååå flotte kort, det første super rå sejt med lækre detaljer

Astrid Elisabeth Helgeland sa...

Du er så kjempe dyktig Maria!! Jeg ser så opp til stilen og produktiviteten din!!

Bryllupskortet var tøft og søtt på en gang, bra jobba!!! Men det avslutnings kortet var jo bare helt rått!! KONGE!!!

Ha en god kveld:-)

Nina sa...

Knall tøffe kort, Maria!!

mettepip sa...

Kjempetøffe kort Maria! Likte spesielt godt det pengekortet da vet du;)
Gleder med til treff på lørdag!
Ha en fortsatt flott uke!
Klem fra Mette

Linn sa...

OJOJOJOJ utroooolig stilige kort og spesielt det første! Smelta helt jeg for noen detaljer og lag på lag og ja alt sinnsykt stilig!!!!!!!!!!

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk