3. sep. 2009

To nye kort

Det er vanskelig å sette seg ved korte-bordet i det siste. Jeg er slapp, har mye annet å gjøre på hjemmefronten og inspirasjonen er litt skral ennå.. Merker at det hjelper å ha et konkret prosjekt å hive meg over og akkurat nå venter 3 bestillinger på å bli ferdige så jeg må hive meg litt rundt. Jeg korter mye i hodet så det er vel godt tegn *lol*

Savner å være på treff og scrappe sammen med noen og heldigvis går treffet mitt av stabelen om tre uker så det gleder jeg meg masse til. Det skjer også masse annet fremover så tiden vil sikkert gå fortere enn jeg skulle ønske. Er det flere enn meg som synes livet går aaaaaltfor fort forbi?

Her kommer to kort fra denne kanten:

Motorsykkelen er en bestilling fra min kjære kollega som skal i bursdagsselskap til en 16-åring. Motivet har jeg fått av henne og skrevet ut på Bazzil, synes det er litt penere enn glatt fotopapir ( fysjåfy på kort synes jeg, hehe )

Ugla er mitt bidrag til Kort-O-Mania oppgave 4: dyrisk. Oppgaven kommer fra vår kreative Hanne og jeg må si at den virkelig har satt i gang de små grå. Men jeg elsker jo ugler så det måtte være en sånn. Min søster fikk kortet i anledning sin 17.årsdag. Tror jeg må lage flere ugler, elsker temaet! Ideen kommer fra sidene til Cosmo Cricket, en av mine favorittprodusenter <3




5 kommentarer:

Broggis sa...

Hei vennen!
Gleder meg til treff jeg nå!
Og det uglekortet er bare dyrisk morsomt!!! God klem til deg!

Mariann (mais) sa...

Hei, Maria
Uglen var utrolig kreativt laget. Stiiiilig!
De øynene var skikkelig kule. Et kanontøft og dyrisk bursdagskort.
Klem, Mariann

Søstra di sa...

Jeg elsker uglebugle-kortet mitt! Det står pent og pyntelig på pulten min (: ugg ugg

mettepip sa...

Fantastisk flott og kreativt uglekort Maria. De øynene er jo så herlige!
klem fra Mette

mettepip sa...

Fantastisk flott og kreativt uglekort Maria. De øynene er jo så herlige!
klem fra Mette