28. sep. 2009

Vintage

Et vintagekort er jammen ikke enkelt å få til. Jeg fikk plutselig et luksusproblem: altfor mye stasj! Men hvor skal det? Tja....3 timer med omrokkering og ommøblering av dette stakkars bestillingsverket ble jeg enig med meg selv og sånn ble det:

(tror det blir lettere å se om du klikker på det...)

Det er SÅ mye lekkert der ute i butikkene men Prima har, ikke overraskende, de vakreste blomstene, pynten og stemplene. Stemplene er brukt på innsiden her.

Kortet er laget i anledning min gode kollegas feiring av hennes 60-årsdag. Hennes datter, som jobber på samme avdeling bestilte dette, for å kunne levere det når festen skal finne sted i helga. Da tror jeg gaven også vil være inni kortet ( laget festeanordning på innsiden ). Det måtte være stort så til slutt ble det til at jeg brettet et 30x30 Bazzil og jobbet utfra det. Det er utfordrende å ha så mye plass å pynte på men som sagt, med alt det lekre er det heller sånn at jeg må passe meg for ikke å overstasje. Så jeg har det i meg, hehe. Hvem vet? Kanskje jeg plutselig går helt over til kjempestasje-vintagestil? Her kommer et lite detaljbilde:


Det skjer veldig mye for tiden. Mossetreffet er over for denne gang også. Vellyket og koselig var det og allerede etterlyser damene neste dato. Så da er det bare å sette i gang. Lene har tatt noen bilder så kanskje det kommer noe etter hvert... Hjemme er vi alle forkjøla så formen skranter men så lenge en ikke har feber og ligger flat og krøller seg i febersmerter går det greit.
Men SÅ: jeg har en hemmelighet igjen. Og det er en stor en.... Det går til og med an å telle ned. Så for de som lurer og har lyst til å telle ned sammen med meg, kan begynne nå:
Teller ned fra 3...

7 kommentarer:

mettepip sa...

Takk for et kjempeflott arrangert treff fra deg igjen Maria. Alltid koselig på dine treff!
Må nesten få kommentere vintagekortet ditt her også - det er jo kjempelekkert. Du mestrer det meste du!
Gleder meg til å høre overraskelsen, men har jo mine mistanker;)
Håper formen blir bedre i heimen.
Klem fra Mette

Pia sa...

wow så lækker stil, flotte farver og smukt pyntet

Linda sa...

Dette kortet likte jeg. Insiden er jo like flott som utsiden. Du er en mester i å velge de rette fargene sammen.

Linda

Marianne sa...

Utrolig lekkert Maria :)
Herlig pyntet!
Dette mestrer du til gangs!

Gleder meg til å høre mer om overraskelsen :D

Ha en flott dag!
Klem
Marianne

millamy sa...

Dette kortet var skikkelig fint. Gleder meg til å overvære dine kurs hos Anita. Har reklamert for deg også i bliggen min.. Jeg gleder meg til det...

Astrid Elisabeth Helgeland sa...

Du er bare så utrolig flink og mestrer alle stiler like godt!! Jeg ser så opp til deg som kortlager, digger deg og kreasjonene dine!!! Takk for bloggen din og for at du deler, kreative ideer og koselig innlegg!!

Mariann (mais) sa...

Dette kortet kommer garantert til å falle i god smak - det var så nydelig laget, Maria :)
Rålekre detaljer og farger og pynt og oppsett og personlig var det også....
Inni som utenpå.
Ønsker deg en flotters helg, Maria
klem, Mariann