3. okt. 2009

Dette er mitt første bidrag til CASAkreativ. Et åpningsprosjekt laget av materialer fra vår første sponsor, Nikki Sivils. Det har vært litt av en utfordring å bruke disse fargene men jeg kjenner at jeg ikke har vondt av det, og jeg ble fornøyd. Det er vel det viktigste?







Materialliste:

Nikki Sivils: U R My favorite 6x6 paddies, craft flags, Cool cord brads, chipboard album Crown, metallring
Annet: Love Elsie ramme, Distress crackle clear, fjær, bling, Fiskard punch, bånd, Diamond Glaze lim, gluedots, pussekloss, cateye Chestnut roan, diecuts


Forumet går over alle forventninger, det har kommet en god del medlemmer og det er aktivitet der inne hele dagen, noe som er utrolig givende og moro. Man får en sterk følelse av ydmykhet og respekt, når så mange melder seg inn. Jeg har aldri vært i den posisjon å være med og drive et forum men er det sånn det føles, så håper jeg det er riktig. Det er nesten så man føler at man burde være der hele tiden, for medlemmene og svare på alt de lurer på enten jeg kan svaret eller ikke, hehe. Tåpelig I know!

Det er fortsatt en del småtilpasninger som skal på plass men det hadde vært rart om alt var 100% perfekt fra første øyeblikk? Det er kjekt å la medlemmene også komme med forslag og være med på utformingen av forumet.

4 kommentarer:

mettepip sa...

Herlig kort Maria! Lekre farger synes nå jeg;)
Lykke til med forumet, kjempespennende. Regner med at det vil være en del utfordringer, men så langt se det bra ut synes jeg. Må bruke litt tid på å bli kjent der inne da, og jeg har ikke fått somlet meg til å lagt ut noe der ennå, men det kommer nok...
Klem

Pia sa...

wow så nydeligt kort i dejlige farver

Astrid Elisabeth Helgeland sa...

Dette var bare heeeelt nydelig!! Skikkelig kreativt!!

Katrine sa...

Dette var jammen kjempe flott! Du mestret fargene godt, syns jeg!