21. okt. 2009

Som mor så sønn

Når jeg hentet eldstemann fra barnehagen i går, hadde han med seg to grønne stropper som har falt av fra hans Clogs ( eller hva de nå heter...). Han insistere på å ha de med hjem og sa

'' disse skal jeg lage kort av ''

Hm? Lage kort AV? Skjønte ikke hva han mente men jeg var stolt: min sønn tenker utenfor boksen og bruker kreativiteten. Han skal lage kort av en ikke-scrapperelatert ting! Jeg fniste stolt og kl. 19:00 på slaget, når lillebror var lagt, startet vi på prosjektet og her er resultatet:




Made by: Niclas


( med litt klippe og påfære-lim hjelp fra mamma)

6 kommentarer:

Marianne sa...

Ikke så vanskelig å skjønne hvor han har det fra - herlig kort og for en tanke å bruke dette på et kort!

Ha en super kveld :)
Klem
Marianne

ps...tusen takk for tilbudet om overnatting, du er da bare helt super da! Men tror nok jeg ikke det blir noe Mossetreff på meg - ikke denne runden i alle fall (men det kommer sikkert en anledning)

mettepip sa...

Ja, han må være sin mor opp ad dage;) Har vel fått smaken på treffene og kanskje (he,he)
Skikkelig tøft ble kortet!

Monica sa...

Så ufattelig kult kort, knallbra! Han er heldig som har en så flink mamma :)

Monica sa...

Så ufattelig kult kort, knallbra! Han er heldig som har en så flink mamma :)

Lillenala sa...

Det var jo utrolig stilig :) Ingenting i veien med kreativiteten iallfall.

Tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min! Har tittet litt i din og, og her er MASSSSE fint :)

Ha ei super helg!
Klem fra nord

Lin sa...

For en kreativ liten gutt du har. Ble jo riktig så lekkert:)