19. okt. 2009

Tilbakeblikk på helga

Den ultimate avslapning
Husmorferie
Papirhimmel
Lattermuskeltrim
Sove hele natta
Spise frokost i 21. etasje med hele Stavanger under oss
Reise med fly
Sommerfugler i magen
Heeeeeerlige menneskker
Masse humor

osv...osv...osv....jeg kunne ha ramset opp alle atributtene som beskriver helgen til det uendelige. FOR ei helg! Broggis var like redd for å fly så den hompete turen til Stavanger skulle absolutt ha blitt dokumentert med noen bilder, tatt av Wibeke som satt på andre siden av midtgangen, ristet på hodet og lo av at vi holdt oss fast ved hver lille brå bevegelse flyet gjorde i lufta.
Man kan si at det var ganske blåsigt men medvind var det iallefall IKKE. Vi var enige i en ting når vi landet: selve touchdown kunne blitt en smule mykere?

Der det hele utspilte seg...for det meste...i en turnhall. Masse papirgærne kvinnfolk. ''her er det farlig'' sa en mann som stakk hodet inn og forsvant i neste øyeblikk.. :

(neida, hun har ikke sett spøkelse, bare meg. Helt vanlig )

Anette i sitt ess: koser seg med å ta bilder av meg så
jeg måtte gi henne noe å jobbe med...
''work it baby!''

Hotellet, Rica Forum, var strålende, alle var fornøyde med rommene, servicen, den herlige frokosten og de herlige nystrøkne laknene. Får meg til å minnes min bestemor som strøk alt av sengetøy etter å ha sprayet det med stivelse først....those were the days... Det ble lite søvn men nok for ivrige sjeler som oss.
Etter en ganske snorkete første natt ( les: jeg var jo tross alt veldig sliten....) tok vi turen til første kurs med Tracie, som forresten var kursholder for alle tre kursa vi var på: to med Prima produkter og en med Sassafrass Lass. Love it!

Tracie, veldig koselig dame. Hun har drømmejobben...promoterer og holder kurs for bl.a. en av mine favoritter Sassafrass Lass og Prima. Er med på Pencillines....reiser verden rundt.
Jeg sa en gang: ''jeg skal aldri gå bort til noen og be om å bli tatt bilde sammen''. Og hva skjer? JO:
Her er hun i action, på et av kursa

Primakurs ''sunny days'' tok nesten livet av meg med alle de blomstene men fargene var jo spreke og hvem sier at en ikke kan bytte ut blomstene med noe annet etterpå? hihi


Neida, hun ber ikke men jeg tror ikke de fargene var akkurat hennes''comfort zone''. Det ble mye snakk om den sonen i helgen...



På det velorganiserte treffet var det også konkurranse og iom. at jeg var nyinspirert fra Primakurset så bestemte jeg meg for å bruke kartongen som ligger i emballasjen til Primablomstene til å lage kortet etter ei gitt skisse. Og gjett hvem som vant denne skissekonkurransen? Lille moi! Helt utrolig, og så koselig! Jeg fikk en stor pakke med masse fine ark og noe stasj. Alle klappet, alle så på meg og jeg ville bare gjemme meg bort på vei til gratulerer-klem og premien. Er ikke så flink til å ta frem det derre Holywood-gliset gitt..

Tusen takk til alle som har stemt på meg :))


Her er raringen min som vant



Mange av damene jeg har møtt har jeg sett og pratet med før. Noen er bare internettkarakterer som jeg har fått satt ansikt og lyd på. Treffet i helgen er bare enda et bevis på hvor givende denne papirdillaen min er og har blitt. Ikke bare får vi anledning til å glede andre ved å gi bort noe håndlaget, men vi møter så utrolig mange flotte mennesker. Noen av de er bare sånn at det er helt naturlig å gå bort og gi en god klem til.

Her er bare noen av ansiktene på de jeg har lært å sette veldig pris på og som har gjort denne helgen så minneverdig
Et ganske normalt bilde av Broggisen min. Vakker :)Vi delte rom, kursopplevelser og bord sammen. Min treffkompis og trofast venn i hverdagen :)

Koooooose på

Go' Mi@ Fantastisk personlighet som tar frem smilet mitt på et blunk.

Wibeke, vår kule lærer. Snakker du norsk egentlig...eller hvordan var det? (jada...litt intern denne men kunne ikke dy meg )
Hihi, tusen takk for ei flott helg, jeg håper vi får enda flere sammen!


Pompel og Pilt...med restene fra Sunny Day kurset, prøver å få til noe der men de rakk ikke før latterkrampa tok de...


En fantastisk trio!!!! Kjempekos damer med sinnsyk humor. Var litt farlig å gå bort dit...stor fare for krampe i mageregionen og kjevelås. Håper jeg ser mer til dere!!

10 kommentarer:

Wibeke sa...

For et herlig referat! Og er meeeeget takknemlig for at du valgte det normale bildet av meg hihi...Tusen takk for flott helg, ja måtte det bli flere :-)

Klem Wibeke

Trine {Triurine} sa...

åååååååå! hørtes jo bare sååå koselig ut da! så herlig kort du laga også! synes det var knall!

Kristin sa...

Ett fyldig og godt referat :lol:
Herlig å treffe deg Maria - og jeg håper VIRKELIG at vi treffes igjen snart. *følger med på mossetreff-tråden*
Jeg er forøvrig støl enda....

*klem*

Marianne sa...

Høres absolutt ut som en herlig helg :D
Kortet ditt var herlig forresten, grattis!

Ha en superduper dag!
Marianne

Broggis sa...

Takk for helgen Maria. Og jeg er så glad for at du tok det uhuuuu-bildet av meg!

Love you!

Marianne sa...

Tror neppe det blir noe Vestfold-treff på meg, selv om jeg har aldri så lyst. Er jo "bursdags-helgen" min jo :D Så da blir det nok noen som vil feire meg :P
Mosse-treffet frister da ;)
Men jeg er jo ikke noen "reisende" scrapper så utfordringene er der i forbindelse med scrappetreff. Alt står jo mer eller mindre "fast" her på rommet mitt.

Monica sa...

Maaaaaria! Herlige Maria. Er så koselig å se deg hver gang vi møtes. Håper jeg er en av dem som det er naturlig å gi en klem, for jeg "overfalt" jo deg og Anette når dere kom, så i hvert fall naturlig for meg *fnis*.
Herlig referat av en herlig helg. Håper vi ses snart igjen. STOR KLEM!

turids papirpuslerier sa...

:) Så herrrrlig å lese :)
Gjenbruk er undervurdert spør du meg ;) Alltid kjekt å titte innom i bloggen din Maria! God helg!

Lene - nabon sa...

tror ikke dere hadde noe fint jeg, sikkert manipulerete Photoshopbilder alle sammen!!!

BLÆÆÆÆ!!!

Lin sa...

Kortet ditt fikk min stemme, synes det skillet seg ut blant alle kortene:) Riktig så flott!!