2. nov. 2009

De siste tilskuddene

Her kommer noe av det jeg har laget i det siste. Det første kortet er laget av emballasjen til Prima-blomstene. Julekortet er mitt bidrag til novemberkonkurransen på CASAkreativ. LOene ( forresten, kjempegøy å scrappe igjen!! ) er resultat av Prima-kursene med Tracie på Papirfesten.
Akkurat nå holder jeg på med julekortene så det er ikke akkurat noe jeg legger ut med det første, hehe. Kortboksen på jobben er også tom så den må fylles opp. Regner med at det blir litt aktivitet her inne fremover ;)

Ha en god dag du som leser!





4 kommentarer:

mettepip sa...

Så flotte kort du har laget Maria. Skikkelig stilig med Primaemballasjen, den idèen kan hende jeg "stjeler" - he,he.
Så moro å se noen LO'er fra deg også. Kjempeflott brudepar;)
Ha en flott uke!
Klem fra Mette

turids papirpuslerier sa...

Så flotte kort du har laga igjen Maria! Signerer mettepip - stilig med primaemballasjen!
Ha en fin uke :)
Hilsen Turid

Kari sa...

Igjen er det nydelige kort! Likte utrolig godt det øverste!

Og så moro med noen lo'er! De var flotte.

Marianne sa...

Så gøy å se at du lager LOer også da :) Den nest nederste var jo helt knall!
Likte veldig godt kortet med Primaemballasjen. Har spart på alt jeg har kjøpt av Prima det siste halve året så jeg har litt å ta av jeg også. (har i grunnen sluttet å kaste ting :D )

Ha en flott dag
klemmer
Marianne