21. nov. 2009

Nå har jeg nettbutikk :)



Jeg har åpnet min egen lille nettbutikk og har gitt det navn
For å feire litt har jeg tenkt å gi to trekningspremier
til to av dere som skriver kommentar på dette innlegget og skriver
litt om hva dere synes om butikken.
Er teksten godt forklarende, ser bildene
OK ut og er det noe jeg kan endre til det bedre?
(Kategoriene kan jeg dessverre ikke påvirke da dette er en ekstern tjeneste og det er
Epla.no som bestemmer utvalget i kategoriene )
Fristen for å være med på trekningen er 10. desember

7 kommentarer:

Kristine sa...

Gratulerer med ny butikk! Masse flott! Kanskje du kunne lagt ut bilde av hvordan kortene er dekorert inni også?

Maria sa...

Hei Kristine
Du har helt rett!
Jeg oppdaget det etter hvert som jeg la inn kortene at det hadde vært fint med et bilde av innsiden også. Om jeg får tid, vil jeg oppdatere de produktene som allerede er inne, med et ekstra bilde. Men de som kommer i fremtiden vil klart ha et bilde til :)

Tusen takk for tilbakemeldingen

Marianne sa...

Gratulerer så mye med butikk Maria, så spennende :)

Jeg synes det så veldig fint ut. Siden det skal selges her inn så er jeg enig med Kristine om bilder av innsider men ellers synes jeg nettbutikken din så kjempeflott ut :)

Gratulerer igjen og lykke til!

Klemmer
Marianne

synnøve sa...

Gratulerer Maria,- dette ser supert ut. Flott og variert utvalg, her må det jo være noe for enhver anledning.Dessuten syns jeg prisene dine er nokså lave da, men det er sikkert ikke lett å sette en pris.Enig med de to andre her inne, kjekt med et bilde inni også.
- og nå skal jeg skynde meg å bestille kaffe-kortet før noen andre gjør det!
Lykke til !!!! Klem

Nina sa...

Oversiktelig og fint - men prisene er jo lave da... ;)
Grattis med butikk og lykke til!!

Moia sa...

Hei, grattis med ny butikk, ser veldig fint ut alt sammen. Klemz fra Moia

Moia sa...

Hei igjen, glemte å si at jeg har butikk på epla også: htp://kreativ.epla.no
Klemz fra Moia