16. nov. 2009

Regnpiken

Hetal var vinneren av forrige måneds CASAproduktkonkurranse og vi i DT skulle lifte hennes vinnerbidrag så her kommer mitt resultat. Bildet er av meg som treåring ( regnet fra skyen er årstall 1981) Bildet ble tatt av min avdøde pappa, rett før vi skulle ut i regnværet og gå tur. Dette er et av mine favorittbilder, ekstra moro å jobbe med!
Det er nå en stund siden jeg har scrappet bare fordi jeg har lyst og denne gangen boblet det skikkelig, noe som er utrolig gøy å oppleve igjen etter en laaaang scrappetørke.



Materialliste:
-Kartong: brun bazzil og kraft
-Mønsterark: ''Serendipity, happy place'' fra Sassafrass Lass, ''Hjertelig giraff'' Vibeke Spigseth, overlay fra Hambly Screen prints, skyer fra ''I skyene'' 3dy Papir.
-Alfa: chipboard alfa fra Bazzil og Miss Elizabeths Vintage Typewriter Alphabet, Doodlebug mini ''just my type''
-Annet: chipboard ''Earth Love'' fra Cosmo Cricket, ''Sunset orange'' dabber, 3-D puter, bånd, stifter, Basic Grey element stickers, Kraft Kuts stickers fra Fancy Pants, stifter

8 kommentarer:

Kristine sa...

Nydelig LO og nydelig bilde! Takk for at du deler!

Broggis sa...

Elsker bildet, og ja, nå er det tid for litt scrapping altså!!!

Francielle sa...

For et nydelig portrett bilde av deg! Knallsøt var du! Og det er du fortsatt!
Denne Loen var råstilig! Super inspirert av deg! Ha en fin mandag!

Spruddle sa...

Åhh wow, denne var nydelig, kjempeflott oppsett og lekkert pyntet. Kult med tallene fra den skyen! Bra å høre at du scrapper igjen! :)

mettepip sa...

Åh, så flott den var Maria! Og så nydelig du var;) Skikkelig kreativt å bruke årstallet som regndråper, - hva du ikke finner på;)
Klem

Madam sa...

Så nydelig LO og for et ultrasøtt bilde :-)
Håper alt er bra med deg!
Klem fra Monika :-)

Pia sa...

kæmpe lækkert layout

ninabakke sa...

Så nydelig! :)