9. des. 2009

Fyller opp nettbutikken

Det er jo litt moro dette her og gir meg motivasjon til å lage flere kort, hehe. Nei, butikken blir ikke rent ned av henvendelser men det var heller ikke poenget. Jeg koser meg lell' *glis*

I dag har jeg fått unna par julegaver og flere blir det utover uka. Visa gavekort har vist seg å være løsningen i noen tilfeller, for en fantastisk ting når man sitter helt fast og ikke vet hva man skal kjøpe til den som har ''alt''. Merkelig at denne julefølelsen uteblir i år? I fjor var jeg helt i 100 i november og sang julesanger allerede i oktober men nå er det nesten helt borte?

Anyway, her er kortene jeg laget i går kveld:




....og så er det lagt ut en juleutfordring i DTbloggen til Scrappiness så løp og ta en titt, delta og stikk av med en finfin premie



Tjolahopp!

Ingen kommentarer: