16. des. 2009

***Love Geso***

Ja, jeg er forferdelig treg!

Det er nå minst 1 år siden Geso ble skikkelig populær men neida, Mariamor var overbevist om at hvit akrylmaling kunne gjøre samme jobben. På lørdag var jeg på Scrappiness og handlet og da bestemte jeg meg for å prøve dette klinet.

Og hva skjedde? Jo......det som nesten alltid skjer. Flertallet tar ikke feil: Geso er konge! Det er mye lettere å få til tekstur med denne og selv om mitt første forsøk er litt forsiktig, gleder jeg meg til å leke mere på andre prosjekter!

Dette kortet er laget til min gode kollega som for noen dager siden fylte 40. Jeg kjenner henne ikke velig godt så det var en aldri så liten utfordring. Hun er en stilfull dame og selv om livet byr på en del utfordringer i det siste, ser jeg også at hun har veldig mye humor i seg. Jeg prøvde å kombinere litt av det stilfulle med det freshe, noe hun så absolutt er!
Har ikke snakket med henne etter at hun fikk kortet men ryktene sier at hun likte det kjempegodt, og da er jeg fornøyd

(Gesoen er brukt på den brune chipboardswirlen fra MM. Den er sprayet med sjokoladebrun glimmermist og distresset litt i kantene )










2 kommentarer:

Smuti sa...

Heisann!
Kjempeflott kort du har laget.
Syns forresten alle kortene dine er flotte.
Jeg har gesso, men jeg har knapt sett på det. Forstår ikke helt hvordan eller hvor jeg skal bruke det? Kanskje jeg må se litt nærmere på det ;)

Håper du får en fin dag!

*klem*

turids papirpuslerier sa...

Flott kort fra deg igjen Maria! Like inspirerende å titte innom bloggen din hver gang!
God helg!
*Turid*