21. des. 2009

Scrappe, scrappe

Moro å jobbe videre med 1-årsalbumet til eldstemann. Han blir snart 5 så jeg kan ikke akkurat skryte av at jeg scrapper mye for tiden. Det som blir morsomt med det albumet er at det kommer til å ha 4 stadier at min utvikling som scrapper i seg: alt fra den aller første LO for 4 år siden helt frem til nå. Jeg har mange ganger vurdert å om-scrappe de første sidene men jeg tror det blir veldig sjarm for ham å være eneste eier av min aller første LO. Eller?
Dette blir nok den aller siste LOen til det albumet og jeg kan nå erklære den helt ferdig ( tror jeg, hehe )


LOen er en lift, oppgave vi i DT på Casa kreativ har fått i desember. Jeg har brukt mye maling, noe Geso, emballasje fra Prima, Thockers, dongeristoff, chipboardtre og glimmermist. Bildet er av Niclas på sin førsteårsdag, akkurat den dagen han bestemte seg for å begynne å gå uten støtte eller hjelp fra oss voksne. Blitzen min var ikke go' den kvelden jeg tok bilde av LOen så jeg beklager at det ble litt rart. Skal se om jeg rekker å ta et nytt og bedre et :)

GOD JUL TIL ALLE SOM ER INNOM!

.

3 kommentarer:

Marianne sa...

Herlig LO du har laget Maria!
Stilig med grenen!

Ønsker deg og dine en riktig god og fredelig jul og et godt nytt år!
Håper vi får anledning til å møtes i 2010 ;)

Juleklemmer fra Marianne

Lene - nabon sa...

Digger den Loen, kos dere resten av jula, og ha en fin nyttårsfeiring!

Sees den 30.

Marianne sa...

Bare innom en tur til for å ønske deg og dine et riktig godt nytt år!

Klemmer fra Marianne