2. des. 2009

Studio Calico og kortkonkurranse

Er jeg den eneste som ikke har hørt om de før (småflau nå altså... )? Jeg er iallefall glad for å ha oppdaget de for det er SÅ mye stilig der inne *sikle*. Studio Calico er sponsorer for desemberkonkurransen på CASAkreativ. Deltakere skal lage kort eller noe med det lille ekstra og som eksempel på hva jeg mente i oppgaveteksten laget jeg dette kamuflert-godteri-kortet:






Her er gårsdagens kort forresten. Jeg hadde så veldig lyst til å sette meg ned og bare kooose meg med et kort som jeg hadde lyst til å lage. Jeg har fått helt dilla på emballasjen til Prima og disse blomstene til K&Company. Forelska!


Kortet er også lagt inn i nettbutikken. Må si at jeg koser meg litt med den. Min drøm oppfylt i mini-versjon :)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Må innrømme at jeg heller ikke har hørt om Studio Calico før altså, så helt alene er du ikke.

En herlig godterikort du har laget! Heldig den som får det :)

Ha en flott dag!
Klemmer fra Marianne

synnøve sa...

åh, såååå stilig dette var. Helt Mariastil også!!!