12. jan. 2010

HURRA!

Den 16. januar fyller mitt Papirrot 3 år!
At jeg skulle blogge så lenge hadde aldri falt meg inn å tro men dette begynner å bli mer om mer moro!
En annen ting jeg har lyst til å feire er at bloggen har rundet 20.000 treff og har fått 62 følgere. At så mange synes det er greit å følge med her inne er både smigrende og morsomt.

Året 2010 viser seg allerede å være ganske hektisk. Jeg skal autoriseres på jobben så det blir en god del lese-prioritering frem til juni. Så kommer ferie og vips så er det sensommer og på tide å begynne å tenke på ....jula? Hehe, JA den kommer tidligere for hvert år den? Merkelig...

Jeg fortsetter som designer og nå også kursholder for Scrappiness Nå til våren skal jeg holde 3 kurs og jeg gleder meg masse !
CASAkreativ går så det suser så mitt engasjement i forumet og designerjobben vil forhåpentlig bestå, hvis sjefene der inne fortsatt er nøyde, hehe.
Jeg er også litt hemmelighetsfull for tiden men jeg sier ikke noe enn så lenge og dere som måtte lure på hva det er...............kan få lov til å lure litt til :)

Den 30. januar skal jeg holde Mossetreff igjen og påmeldingslista er full. En gjeng superkoselige damer kommer for å skravle og scrappe og Scrappiness holder som vanlig stand. Denne gangen gleder jeg meg ekstra mye! Min kjære, dyktige svigerinne kommer par dager i forveien og skal være med på kalaset :) Så nå er det om å gjøre å ikke bli syk, noe jeg som regel bruker å bli på mine treff *glefs*

På hjemmefronten er det helt herlig for tiden. Gutta vokser og får oss til å trekke på smilebåndene av sine påfunn på daglig basis. Minstemann har begynt å prate så der kan du tro det kommer mye rart! Eldstemann har blitt en liten veslevoksen luring og er utrolig god med sin lillebror. Ikke minst: min mann er like go' som alltid, om ikke bedre!

for å feire det gode som har vært og det gode som kommer, deler jeg ut en forundringspakke den 10. februar.
Og med forundringspakke mener jeg at jeg ikke legger ut bilde av det, det blir en overraskelse men jeg kan love at det blir en skikkelig godte-mix!
Det DU trenger å gjøre er å skrive en liten kommentar i dette innlegget og om du vil, spre ordet men det er ikke et krav for å være med på trekningen :)



30 kommentarer:

Mariannes Kort og Stempling sa...

Jeg er klar for en bloggcandy ;-) Grattis med 3 års blogg og 20.000 besøk....wow bra start på det nye året ;-)

Wibeke sa...

For et herlig innlegg Maria :-) Å gubban som jeg gleder meg til Mossetreffet selv! Juhhuu....Scrapping all night loooooong....ok, a little bit earlier da hihi...
Grattis med så mange besøkende og 3år! Stor klem

Wibeke sa...

For et herlig innlegg Maria :-) Å gubban som jeg gleder meg til Mossetreffet selv! Juhhuu....Scrapping all night loooooong....ok, a little bit earlier da hihi...
Grattis med så mange besøkende og 3år! Stor klem

Marianne sa...

Hipp hurra for deg og bloggen og mange besøk!!
Du er jo så kreativ så jeg skjønner godt at du både mye besøk og mange følgere!

Blogcandy ja...alltid gøy :D

Gleder meg til å følge deg videre og så var det den hemmeligheten da... Den som venter på noe godt venter vel ikke forgjeves ;)

Men sannelig høres det ut som du får et hektisk år, ikke slit deg helt ut nå da!

Klemmer fra Marianne
(som håper vi møtes engang i 2010)

inger synnøve sa...

gratulerer med de 20.000 besøkene og alle de følgerne. men det overrasker meg ikke. for du er knallflink:)

Idun.. sa...

Så spennende Maria! Gratulerer med 3 års dagen ;)
Jeg vil gjerne være med i trekning av overraskelse, og krysser samtidig fingrene for at du skal holde deg frisk på/til treffet :)

Anonym sa...

Gratulerer med 3 års blogg og mange besøk. Ikke rart det, for her er det mye fint.
Ha en fin dag.
Maska

Nina sa...

Grattis med 3-årsdagen :) Gleder meg masse til treff igjen og klart at den gangen her skal vi være friske og spreke begge to *krysser fingre og tær* Satser også på at det ikke snør mengder ;)

Janne-Lise sa...

Grattis med 3 årig blogging, 20 000 besøk og mange følgere. Det er alltid like kjekt å komme innom denne bloggen her - du er sprudlende kreativ. Og i den anledning har jeg en liten award til deg i min blogg :)

Godt 2010 til deg og jeg gleder meg til å følge deg også i året som kommer.
klem Janne-Lise

synnøve sa...

Gratulerer med feiringa,- forstår ikke hvordan du klarer å være så produktiv og kreativ, men det er jo verdens kjekkeste hobby da.
Må virkelig si at du har utviklet deg, og så kjekt at du holder på din egen stil. Mariastilen er vel viden kjent nå skulle jeg tro.!!!!Gleder meg såååå til Mossetreffet, håper det ikke skapte problemer med at jeg skulle komme så tidlig. Klar for shopping og scrapping til tusen......

Elisabeth sa...

Gratulerer med 3 årsdag!! :D
Gleder emg til å se alt det nydelige du lager i 2010 :D

Linda64 sa...

Gratulerer med Jubileumet Maria... Ønsker deg lykke til med prosjektene dine og takk for at du er en inspirasjonskilde til å lage ting som ikke akkurat alltid er det som alle andre lager... If you know what I mean....
Masse klemmer.... ps. Skal se om jeg ikke kan postet en liten artikkel om jubileumet ditt på bloggen min litt senere idag...

Marianne -mi@ sa...

Ikke lenge til treff nå *juhu* Gleder meg såå til å se deg igjen!

Psssst!
Har noe til deg i bloggen min *S*

Camilla's hjemmekos sa...

gratulerer med feringen :)
Jeg har lagt til det i sidemenyen min.
Lykke til videre og feiringen som måtte komme :)

Anonym sa...

I want not concur on it. I over polite post. Specially the title attracted me to read the whole story.

Elin sa...

Gratulerer med 3 årig blogging, 20 000 besøk og mange følgere.
Det er alltid like inspirerende å komme innom bloggen din.
Ha en fin fin søndag!!

Kosemilla sa...

Gratulerer så mye med tre år!
Flott blogg med masse inspirasjon.

Og overraskelsespakker liker vi jo! ;-)

Mari sa...

Så fantastisk! Godt jobba med 3 år med blog!
Blog-candy er topp! Stiller meg gjerne i køen ;-)

Turid sa...

Gratulerer med 3 års feiring og ikke minst 20.000 besøkende! Etter innlegget så har du jammen nok å henge fingrene i! :)
Kjekt å titte innom bloggen din igjen - takk for at du deler og inspirerer!
Klem Turid

Anonym sa...

Genial post and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

Helle sa...

Gratulerer med 3-års dagen din :-)
Og det høye besøkstallet ditt,vitner jo om at vi liker dine ting!
Og jaggu mei blei jeg nysgjerrig ;-)
Og kreativiteten min er på oppadgående etter en lang juleferie..
Vi sees :)
Kreativ hilsen fra Helle
http://helleshobbyloft.blogspot.com

Linda R sa...

Grattis med 3 år!! Kjempeflott!

Ligger noe til deg i bloggen min :)

Amanda Reddicliffe sa...

Beautiful creations. xx

°ºO Anja Beate Oº° sa...

Gratulerer med 3år, måtte det bli mange fler - for bloggen din er virkelig en kilde til inspirasjon!Lykke til videre!

Gro sa...

Gratulerer så mye med 3 års blogging..
Å må jo bare si at du lager utrolig mye kult og lekkert!
Å at det lille jeg har truffet deg, så virker du som ei super jente!

Får håpe du snart blir frisk!

Klem Gro.

Ulltraaden sa...

Med alt det flotte du skaper, er det ikke rart du har mange besøkende innom her :)

takk for titten!
--mairapus--

Anonym sa...

Gratulerer med 3 årsdagen. Skjønner at det er mange besøkende på denne siden.
Hilsen Mary
harald.j@getmail.no

Marit sa...

Gratulerer med både det ene og det andre - og lykke til som kursleder!
Selvsagt blir jeg med på denne candyen!

Hilsen fra Marit

Torill sa...

HURRA for at livet smiler!!!
Så deilig!! Kos deg videre, og jeg vil gjerne være med på "smilet":0)

Anonym sa...

Solar eneragy is the future for the planet.
[url=http://www.solarcourses.org/]solar courses[/url]