4. jan. 2010

Siste kortet i 2009

GODT NYTT ÅR !!!!

Da er det på tide å avrunde 2009. Jeg har prøvd å telle hvor mange kort det ble i fjor og jeg tror det var sånn ca 200 alt i alt + noe altered prosjekter og LOer. Produktivt men jeg har hatt lange pauser uten. Og det er greit. Ikke alltid en har lyst til å sitte og pusle sånn om kveldene.

I går laget jeg ny header til bloggen, den er utsnitt av et bryllupskort jeg laget i fjor og jeg klarte å finne Bazzil-aktig filter til bildet, hehe. Moro :)

Nå i januar skal jeg feire at jeg både har rundet 20000 treff i bloggen og at bloggen den 2. januar fylte 3 år. Kjempeartig! Det vil lønne seg å følge med fremover, men jeg venter på noe for å kunne annonsere alt i ett og da kan jeg kanskje slenge på enda flere ting å feire?

Dette kortet har jeg laget på bestilling fra min gode nabo. Hennes barnebarn fylte 18 år og hun ønsket seg et kort som gjenspeiler både hennes kjærlighet for sko og det at hun studerer til elektriker. Jeg kjenner ikke jenta så jeg improviserte litt med både stoff, symaskin, blonder og stooore chipboardbokstaver som jeg har hatt i 2 år nå og ikke visst hvordan jeg skulle bruke. Så det ble til at jeg malte de svart og klinte på med distress klar cracklepaint men det vises ikke så godt på utsiden. Inni har jeg pyntet og stemplet og ordnet det sånn at bestemoren kunne sette fast litt penger i bindersen ;)

2009's siste kort:





13 kommentarer:

Kristin sa...

Herlig kreativt kort Maria!
Godt nytt år til deg også :)

Håper vi får mulighet til å treffes ila 2010 :))

P.S. Det ligger en award til deg i bloggen min :)

Anita sa...

Et nydelig kort, alle fargene gjorde seg godt:) Tipper hun blir kjempefornøyd med dette!

Therese sa...

Lekkert kort! Typisk Maria stil, og da er det veldig fint :o)

Herlig header du har laget til bloggen også..

Lykke til med jubileumet og det nye året :o)

Linda64 sa...

Kjempeflott Maria kort. Liker det hele.. Gratulerer også med lekker ny header , jubileum og antall besøkende....

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

Marianne sa...

Så herlig kort Maria! Herlig og fargerikt og passet utrolig godt til personen som skulle ha det - ut i fra hva du fikk vite.

Headeren din ble knallstilig! Tøft med bazzillpreg da!

Så må jeg få takk deg enda engang for at du hjalp meg med min blog!
Tusen takk - du er vel en knupp vel!

Gleder meg til både det ene og det andre som kommer fra deg fremover ;)


Klemmer fra Marianne

turids papirpuslerier sa...

Godt Nytt scrappeår til deg også Maria! Kjekt å se nye prosjekt i bloggen din! Gleder meg til å følge med i 2010 også :)
Hilsen Turid

mettepip sa...

Hei, og godt nytt år Maria!
Så lekker bloggen din har blitt, skikkelig stilig header!
Kjempeflott kort du ar laget. Så flink du har vært til å få med interessene hennes. T.o.m fått med et lite "lyn" til elektrikeren;)
Gleder meg til vi treffes snart, og håper vi ikke snør inne.
klem fra
Mette

Elisabeth sa...

Jeg blir alltid like inspirert av å se det du har laget! Du er så flink! :) Herlige farger på det til Malin :)

Oxana sa...

Hei Maria og Godt nytt år!
So kjempeflotte kort du lagte det siste! Jeg elsker stilen din! Jeg leste i bloggen din at du oppdaget gesso... so bra da blir det masse spennende prosjekter fra deg! Jeg liker veldig godt eksperimentere selv!
Ha en kjempefin helg!
Klem fra Oxana

Elisabeth sa...

Hehe, jeg leste ikke teksten skikkelig sist jeg var inne og kommenterte, for da hadde jeg ikke tid. Men nå har jeg akkurat lest det, og skjønner at bilde to tilhører kortet det også :P En kjempeflott idé. Har noen chipboardbokstaver jeg også, som jeg ikke vet hvordan jeg skal bruke, liker ikke fargen på de. Så tror jeg blir å gjøre som deg, med å male de svart ;) Sånn cracklepaint har jeg ikke vært borti før, men blir det litt struktur på overflatene da?

Lisa Marlene sa...

Så herlig kort, Maria! Jeg har en liten oppmerksomhet til deg i bloggen min. :)
http://lisa-marlene.blogspot.com/2010/01/starter-nyaret-med-en-koselig-award.html

turids papirpuslerier sa...

Hei igjen Maria! Jeg har noe til deg i bloggen min ;o)
Hilsen Turid

Camilla's hjemmekos sa...

En liten ting til deg på bloggen min