24. jan. 2010

Vil, vil men ....

De siste par ukene har jeg gått fra å ikke vite et fnugg om helvetesild til å virkelig bli kjent med det, i ordets fullstendige betydning. Jeg startet beh. for sent og nå går jeg på piller med rød trekant så både konsentrasjonen og kroppen svikter men det er visst det som må til for at jeg skal bli helt 100% igjen.

Har prøvd meg på noen dorullkort de siste dagene men det krever visst en del konsentrasjon det også gitt, for ikke å snakke om en fungerende kropp. Legger ut noen av bildene, resten kan du se i nettbutikken. Kommer sterkere tilbake!

Ha en strålende dag :)






8 kommentarer:

Turid sa...

Uffda! Ønsker deg virkelig god bedring Maria!
Synes du har fått lagd mange kule dorullkort jeg da :)
Takk for at du deler og inspirerer!
Klem Turid

mettepip sa...

Usj, så leit med denne helvetesilden din Maria. Ikke noe godt kan jeg tenke meg. Orker du treff nå da? Husk å ta vare på deg selv!
Flotte dorullkort du har laget, og det ser da ut som du er "kreativt slag" allikevel;)
Riktig så god bedring, og så håper jeg du tenker godt over om du orker å arrangere treff til helga.
klem fra
Mette

Marianne sa...

Huff, sannelig fikk du det hardt! Håper du blir bedre i løpet av uken slik at du orker treffet til helgen! Men ikke slit deg ut *klem*

Stilig dorullkort du har laget!
Fisken var knalltøff!

God bedring og mange klemmer fra Marianne

Inger-Lise sa...

God bedring

.¨. Cecilie .¨. sa...

Så fine kort, og fin blogg :)
Kommer til å titte innom her fremover, for du var virkelig en kreativ sjel!

Mvh Cecilie

Guro sa...

Så morsomme disse var! Håper du blir bedre snart, god bedring!!!
Utrolig hva man får til med en dorull :-)
Legger meg som følger, så jeg får med meg hva som dukker opp her etterhvert.

Klem, Guro

Solbjørg sa...

Hei
Det ligger ein utfordring til deg i bloggen min.
God bedring!

Malin sa...

Stilige kort du har laget , Maria!! Liker så godt den enkle stilen som du har, men som allikevel har de herlige detaljene som gjør det spesielt! Tusen takk for herlig treff i går!! Har en hilden til deg i bloggen min!! Klem Malin (eller Mona om du vil. hihi)