23. feb. 2010

Innbydelse til konfirmasjon

Første gang jeg hiver meg ut i denne type utfordring :) En kollega får snart en konfirmant og da må det stilige innbydelser til en stilig gutt !

Jeg må bare fortelle:

I går kveld skulle jeg avslutte dette prosjektet. Jeg hadde småpuslet i noen kvelder for å gjøre klar til innspurten som bare skulle ta en time eller to. Så slår Murphys lov til for fullt:

- først skriver jeg ut ti matter med tekst som skulle være inni invitasjonene
- så oppdager jeg at fonten jeg har valgt har forvrengt noen av bokstavene så jeg måtte gjøre alt på nytt
- kutter til nye matter, retter på skriften og setter i gang
- så sier skriveren at noe sitter fast og vil ikke skrive ut. Jeg restarter skriveren men den vil ikke våkne til livet igjen.......
- Krise! Jeg MÅ bli ferdig ( inni mitt hode så....). Går opp til naboen og prøver å skrive ut der men det går ikke. PCen er altfor annerledes, samme med skriveren samt at PCen ikke vil gå med på å bruke fonten jeg hadde i utgangspunktet.
- hjem igjen
- Slår på skriveren, dunker og pirker med brevåpneren og prøver en aller siste gang!
- YES!!!!!!! Den funker igjen! NÅ blir jeg ferdig!!
- Northug kjører på i innspurten, jeg er helt i ekstase, hopper nesten på bordet både for OLgullet og fordi jeg er i ferd med å sende mail til min kollega slik at hun får sett invitasjonen og godkjent den
- Den ble veldig godkjent ( men jeg hadde skrevet feil klokkeslett for oppmøte og måtte justere det også.......)


Ha en god dag, alle som er innom :))))


10 kommentarer:

Idun.. sa...

Så kule de ble Maria! Enkle, men LEKRE!!
Likte de turkise detaljene ;)
Ikke greit når alt går galt samtidig :p

Torill sa...

Knallkul!!!
Så enkelt og så tøff!
Ikke rart dette ble godkjent!

Monica sa...

Haha, herlige Maria. Men bra det endte godt tilslutt, og SELVFØLGELIG ble de godkjent av kollegaene din. Kjempetøffe var de! :) Han en fin og rolig(?) tirsdagskveld. Klem

Marianne sa...

Sannelig bra den kvelden gikk over :D

Men resultatet ble knallstilig da!
Likte veldig godt det turkise, både foran og inni kortet.

Ha en flott kveld :)
Klemmer fra Marianne

mettepip sa...

Kjære vene da Maria! Han Murphy var ikke noe allright;)
Håper du sov godt i natt da, og startet denne dagen med friskt og nytt mot!
Stilige ble invitasjonene iallefall!
klem fra
Mette

Linda64 sa...

Kjempestilig invitasjon!

Kari sa...

Knalltøft med det turkise innslaget. Det gjorde seg med en liten fargeklatt sånn, likte godt oppsettet ditt også.

Synes forresten jeg ser deg hamre på skriver'n og hoppe på bordet. Uff stakkars, hadde blitt helt gæ'ern her selv om det skjedde. Og det er jo så typisk at det skjer når det passer som dårligst.

Wibeke sa...

Hehe...ting skal ikke være så enkelt skjønner du, men godt at uante krefter kommer når du minst aner det ;-) Invitasjonen var utrolig kul og urban - fonten er helt perfekt! Digger det du lager Maria :-)
Klem Wibeke

Norske Scrappere sa...

Bra du fikk printeren til å funke igjen ;o)

Innbydelsen er særdeles lekkert, nydelige farger.

Ny blogg er på tampen i håp om å samle alle oss scrappeinteresserte - ta en titt inn da vel ;o)

Mvh
Jeanette

Eli Kristin sa...

Det var en artig variant av konfirmasjonsinvitasjoner. Har en konfirmant selv og sluker alt av info. De må ut straks kjenner jeg :D

Flott blogg du har. Ha ei fin helg!