8. feb. 2010

Makeover

Som tidligere nevnt, har jeg fått www.gidetbort.no domene og vil nå bruke det fremover som navnet på bloggen også. Jeg følte for en forandring og navnet likte jeg godt fra starten av: det beskriver det jeg forbinder med denne hobbyen: å gi bort glede, enten i form av minner i et scrapbook album eller et kort til noen som feirer eller trenger det.

Jeg har nå pusset opp bloggen, litt røft enn så lenge, lastet inn ny template med tre kolonner (igjen...klarer ikke helt bestemme meg for hva som er best) og jeg kommer sikkert til å lage noen flere endringer i løpet av nærmeste fremtid. Kanskje en bedre header eller no' sånt no'?

Håper dere liker den og gi gjerne tilbakemelding om dere oppdager noe skjevt eller rart ;)

2 kommentarer:

Camilla's hjemmekos sa...

Synes bloggen ble meget bra!
Så enkelt! Flotte farer i headeren din og!
HERLIG!

Marianne sa...

Så flott det har blitt her inne :)
Og headeren din er bare SÅ deg - herlig leken og fargerik :)

Ha en flott kveld Maria
Klemmer fra Marianne