1. feb. 2010

Nyheter og nyheter

Ja, det er to nyheter så jeg måtte skrive sånn overskrift, hehe

For en stund siden ønsket jeg meg et .no domene og jeg syntes at gidetbort.no var litt fint navn. Det jeg jo lager gis bort uansett om det er jeg som gjør det selv eller om noen kjøper et kort eller en gave. MEN for å få et .no domene måtte jeg ha et organisasjonsnummer. Det tok noen måneder til jeg orket å somme meg til å sende en søknad men når det var gjort, gikk alt så fort ( det rimer jo!)

Så nå har jeg et enmannsforetak (må fnise litt der altså...) og det heter GI DET BORT med domene http://www.gidetbort.no/. Klikker du på linken, kommer du hit igjen. Så dere som har meg lagret med www. m-scrap.blogspot.com kan gjerne endre det til gidetbort.no. Det var den ene nyheten, som også er en av hemmelighetene jeg snakker om i blogcandy-innlegget.
Den andre er at treffet mitt, som var på lørdag nå er vel overstått. Jeg fikk besøk av min kjære svigerinne som tok fly helt fra Møreland for å være med på Mossetreffet og det var stor stas!
Treffet var en suksess, iallefall i mine øyne: det var fullt, mange ble sittende ''til the bitter end'' og, produktiviteten var kjempehøy og humøret likeså :)

Jeg ser at det er mye trafikk her inne for tiden, dere legger inn kommentarer og legger dere inn som følgere. Utrolig koselig å se og lese det dere skriver. Tusen takk! Det varmer :) Jeg beklager også samtidig at jeg ikke har tid til å stikke innom dere like mye og kommenterer, spes. til dere som har gitt meg awarder :) Skolen er nå i gang på jobben, for fullt så det opptar mye av min fritid.

Jeg fikk også produsert litt på treffet så her kommer bildene og til alle som er innom og leser:
ha en GOD dag!

Pennekort, inspirert av CARDS
Liftet Wibekes lekre kort på treffet

Dørskilt med masse Geso, malink, glimmer og annet klin

Baksiden av dørskiltet


Hm...begynner jeg å like gult?

1 kommentar:

Marianne sa...

Dørskiltet er bare så utrolig lekkert! Både maling og ikke minst tekst!
Stilig blyantkort og nydelig lift!

Grattis med .no!!

Go'klem fra Marianne