10. feb. 2010

Og vinneren av min HURRA-blogcandy er:

Da har vi laget lapper, tatt bilde, ordnet og trukket ( var mannen i huset som fikk æren av å trekke vinneren, hehe ). Gratulerer så mye !!!
Tusen takk til alle dere som har meldt dere på og lagt igjen en hilsen, spes. takk til dere som valgte å linke videre. Masse koselige ord som varmet veldig å lese :):)
Elisabeth, send meg ditt fulle navn og adresse på mail: maria0880@gmail.com så skal jeg sørge for at denne pakken detter ned i postkassa di snart. Jo: i pakken er det mye som jeg bestilte fra bl.a. Papirloftet, en del blonder og bånd, flere thickerspakker, chipboard mm... Håper du vil like den!


3 kommentarer:

Torill sa...

Grattis til Elisabeth, og grattis med ny stilig blogg!!!
Knallkul!!!!!!

Elisabeth sa...

WOW!!!! Du tuller!!!! Nå ble jeg kjempeglad!!! :D

Tuuuuuuuuuusen takk!!!! (Må hilse mannen og si tusen takk for at han trakk meg, hihi) :D

Vet ikke hva jeg skal si, annet enn tusen takk!! Sender deg en mail jeg ;)

Inger-Lise sa...

Stilig oppfreshing av siden. Har noe til deg i bloggen min:)