27. feb. 2010

Shoppa, nytt kort, kurs...

Tusen takk for et flott kurs! Var veldig moro å vise ''min måte'' å gjøre det på og få så koselige tilbakemeldinger. Nå gleder jeg meg til neste, der vi skal brette guttekort.

Når jeg først var på Scrappiness, utnytta jeg muligheten til å sjoppe litt så da ble det noen kuuule guttetema-greier og faktisk en del blomster. Nei, vet ikke hva som skjedde...jeg fikk bare lyst på (!?)

Jeg er nødt til å prioritere lesingen i helgene, eksamen er i april så jeg har ikke SÅ god tid. Derfor blir det scrappekos bare i helgene, noe som gjør det litt stress pga. at det plutselig har kommet mange oppdrag på veldig kort tid. På den andre siden er det jo godt å ha noe konkret å gjøre når en først setter seg ned :)

I går gjorde jeg ferdig en bestilling. Dama som skal få kortet har jeg fått høre en del om, samt sett bilde og da kom inspirasjonen så det sprutet når jeg satt meg ned. Og vips så ble det et kort i shabbystil med blomster. Hvor skal dette ende? hehe

Ha en flott helg dere som er innom og leser!
Klem
Maria


6 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Dette var et nydelig kort!!

Liten scrapper sa...

Det var et utrolig fint kort!!
Veldig "enkelt", og utrolig nydelig!! Du er så flink:)

Ha en fin helg!

Hilsen Merethe

Hildegunn sa...

Veldig flott kort, herlig med navnet på!
OG det er morsomt å være på kurs og treff, flott at du fikk handlet litt samtidig :)
Ha en fin kveld!

synnøve sa...

Helt nydelig,-syns du er flink med blomster jeg!!
Har noe til deg i bloggen min.

Marianne sa...

Så lekkert dette var Maria :)
Helt i din stil (selv om det er blomster på) :D

Ha en flott søndag
Klem fra Marianne

Kari sa...

Nydelig kort Maria. Heldige de som har fått vært på kurs med deg, selv venter jeg på at du klarer eksamen fint så vi kan begynne å tenke på neste store treff. ;-)