13. feb. 2010

Speil på veggen der.....

Dette speilet har jeg laget for en stund siden men glemt å vise det frem. Nå har det prydet skjenken på stua lenge nok så det er på tide å legge det ut i nettbutikken og se hva som skjer :)

Speilet er kjøpt på IKEA, et av mine favoritting å altere. Kjempemorsomt når en kan få en bruksting til å se ut akkurat som man vil :) Speilet er malt, pyntet med mønsterark, pusset i kantene, pyntet med Primablomster og chipboard. Rundt selve speilet er det brukt serviett ( limt på med decpupagelim ). Det kjekke er at en selv kan snu på speilet slik at pynten havner dit man selv vil :)

6 kommentarer:

Camilla's hjemmekos sa...

Det speilet er kjempe flott!
Flotte farger!
Takk for inspirasjonen!

mettepip sa...

Så knallstilig speil Maria! Skal si du er kreativ!
Ha en flott morsdag, Valentine og fastelavenssøndag i morgen;)
klem fra
Mette

Marianne sa...

Du verden, det har jeg ikke tenkt at man kunne gjøre!
Har flere slike speil her hjemme, på barnerommene, men de har jeg kun malt i kontrastfarger til de ulike rommene, med vanlig maling.

Takk for tips, ditt speil var knallstilig!
Også blomster på da :D

Ha en flott kveld :)
Klemmer fra Marianne

Janne-Lise sa...

så morsomt :) Slike ikeaspeil har jeg liggende du... spørs om inspirasjonen kommer sigende og jeg får til å dekorere et slikt et.
Det du har laget var iallefall veldig stilig!

hilsen Janne-Lise

Turid sa...

Så fin bloggen din har blitt Maria!

Stilig tips til pynting av speil!

Takk for titten i bloggen din igjen!

Ha en strålende uke!

Hilsen Turid :)

Elisabeth sa...

Så masse fint du lager, jeg vil gjerne følge bloggen din.