17. feb. 2010

Til en golfer

Min kollega skal feire sin gode venn og hans 70-årsjubileum i helga. Derfor har jeg fått tilliten til å lage et kort som passer til anledningen. Alltid like koselig og stas å bli spurt!
Reidar er visst en hengiven golfer og elsker å farte rundt og reise. Jeg har lagt meg på elegante, rene linjer med duse, mørkegrønne og brune kombinasjoner. Bildet er skrevet ut fra PCen, på Canvas-siden av Bazzil. Jeg sydde rundt bildekanten for hånd (!)....hehe....nei det skjer ikke så ofte. Det tok iallefall tiiiiiiid og jeg regnes ikke for å være den mest tålmodige....
Jeg hadde flere charms men denne lille golfbilen falt jeg for med en gang. Inni har jeg laget en diskret festeanordning til selve gaven som jeg tror blir en gavesjekk el.l.

Ellers må jeg vise frem mitt nye ''personlige stempel'' på baksiden. Enkelt og greit, mekket sammen i Word og den lille maskotten er en figur vår fireåring tegnet for ikke så lenge siden :)





5 kommentarer:

Turid sa...

Herlig røft kort med alldeles lekre håndsydde sting rundt! Ser ut som du har sydd med symaskin :)
Hadde jeg ikke innlegget godt, så hadde jeg virkelig trodd du var en tolmodig sjel.... :D
Takk for titten i bloggen din igjen!
Onsdagshilsen fra Turid

Tone sa...

Kjempefint kort, Maria - og så fint stempel du har fått.

Kari sa...

Kjempeflott kort, som jeg skrev på Casa også. Nå har jeg bedre nett og kan skrive litt mer... ;-)

Elsker pengeklypen din, hadde aldri tenkt på at de kunne brukes slik. Og jeg lurer på hvor du har funnet det bildet, for jeg må ha noe lignende det snart...

Utrolig mange flotte detaljer i alle fall!

Marianne sa...

Lekkert kort og du verden, den håndsømmen må ha tatt tid ja!
Så tøft det stempelet ble da! Så det var det du skulle med den tegningen :D

Ha en flott kveld!
Klemmer fra Marianne

Maren sa...

Vannvittig flott kort da! Virkelig stilig!