28. mar. 2010

God påske!

Da er vi tilbake fra fjellet og påska kan starte!

Det ble godt selskap, god mat, eggmaling og alt som hører med. Gutta storkoste seg med masse andre barn i ca samme alder og vi voksne...ja...vi koste oss på voksen måte når barna la seg. Les: rett til godteriskapet , så til dartpilene *glis* Jaja, litt ''brus'' ble det også! Ikke at jeg tåler det lengre akkurat. Iik!

Så har jeg en liten teaser til kurset jeg skal holde den 22. april: scrapping på lerret. Les mer om kurset på Scrappiness' sider . Bildet avslører bittelitt men temaet er helst svart/hvitt bilde, helst bryllup/kjærlighet eller et eller annet ømt og vakkert. Og har du ikke ''riktig'' bilde til kurset, kan du bare bytte det ut etterpå :) Husk å ha det litt stort, helst ikke mindre enn 15x10 cm


GOD PÅSKE TIL ALLE SOM ER INNOM!

5 kommentarer:

Spruddle sa...

God påske Maria! :)

Gro sa...

God påske til deg Maria! Klem.

Marianne sa...

Så du har vært borte du ja, det har jeg ikke fått med meg.
Høres ut som dere har kost dere i alle fall, dart og "brus" er jo kjekt :D

Ønsker deg en herlig påske!
Skulle gjerne vært på kurs med deg!

Klemmer fra Marianne

synnøve sa...

God påske i trøndelag!!!
Klem
Det lerretet ser lekkert ut!!

Broggis sa...

Gooood påske, vennen!
Savner deg!