21. mar. 2010

Scrappedag med Niclas

I dag ville Niclas scrappe, heeeeele dagen. Det endte opp med at han klinte par klistremerker på litt kartong og fortsatte med å tegne og pusle med noen andre greier på bordet. Jeg ble sittende igjen for å gjøre ferdig prosjektet jeg hadde lovet mannen å gjøre ferdig for lenge siden, å lage kaffefilterholder han kan ha på jobben.
Jeg elsker dette arket fra Papirdesign, har brukt det på noen prosjekter tidligere og tar fortsatt vare på en pitteliten del av det, bare i tilfelle jeg trenger det en gang, hehe. ''skrive i boka: bestille flere!!''




Jeg våknet i dag av at Niclas kom oppglødd på soverommet for å vise meg noe. ''Mamma, mamma, se hva jeg har laget til scrappinga di!!!'' Han har perlet masse små blomster som han mener vil se kjempefine ut på kortene mine. SMELT! Det tok litt tid å stå opp, måtte kose lenge med gutten min. De vokser så fort....


7 kommentarer:

synnøve sa...

Åhhhh, så herlige de er!!!!
Stor klem til gutta boys fra tante!!

Ps: kaffefilterholderen er kjempeflott!

mettepip sa...

Herlig at gutter vil scrappe også!
Flott kaffefilterolder du har pyntet! Og gutten din ser ut til å gå i sin mors fotspor, ser ut til han har truffet bra med fargevalget;) Veldig søte blomster han har laget da, og så omtenksomt!
klem fra
Mette

Malin sa...

Så herlig kaffefilterholder du har laget! Men enda herligere med Niclas som har lage blomster til deg da!! Nydelige de barna når de skal hjelpe oss med sånne ting!

Klem Malin

Marianne sa...

Så flotte blomster han har laget til deg! Herlig når ungene tenker på sin mor når de lager ting :)

Lekker kaffefilterholder også, det blir nok bra på jobben til din mann :)

Ha en flott dag og uke!
Klemmer fra Marianne

Kari sa...

Kaffefilterholderen var kjempeflott Maria! "Instant human" *fnise*

Og så herlig gutt du har! Klart slikt smelter et mammahjerte!

Gry-Beate sa...

Så nydelig en kaffefilterholder!!! Nabbi perle pynt er flott dekorasjon!!!

;0)Gry-Beate

Marianne sa...

Hils han og si at blomsrtene er heeelt nydelige. Flink gutt:)