9. mai 2010

I det siste....

Her kommer en liten oppdatering på scrappe-fronten.

Det føles rart å nesten ikke sitte ved bordet mitt i det hele tatt, bortsett fra når det kommer en oppgave eller en bestilling, selv om det også er kuttet ned til minimum. Skolen opptar all min tid og eksamen som jeg trodde skulle bli overstått den 5. mai, bestod jeg ikke. Jeg manglet bare 2-3 riktige til for å klare det hele ( av 110 spørsmål). Ny eksamensdato er satt men det betyr også prioritering av skole i en måned til. Jeg følger med og titter innom både blogger og forum men rekker ikke legge igjen mange spor. Går alt som jeg tenker, vil jeg være for fullt i gang igjen i juli, etter sommerferien. Noen små drypp kommer dog helt sikkert etter hvert her inne..... :)

Dette kortet laget jeg på bestilling til en kollega som skulle i konfirmasjon. Gutten er Liverpool-fan :))


Mai-utfordringen for Scrappiness Design bloggen er for fullt i gang så hiv dere med! Dette er mitt bidrag til vårmåneden:



Denne gutten har jeg laget invitasjoner, bortkort og konfirmasjonskort til. Han er sønn til en god kollega av meg. Gratulerer med vel overstått!!


''Scrappe på lerret'' kurset er også vel overstått. Kjempemorsom og koselig gjeng hadde jeg ved bordet på Scrappiness den kvelden og jeg fikk se flere lekre utgaver til slutt. Denne laget jeg til min kjære søster. Hun er kjempeflink til å danse ballett og for en stund siden var hun på foto-shoot for å forevige sin lidenskap. Synes hun ble så nydelig på disse bildene.


5 kommentarer:

Camilla's hjemmekos sa...

Det er så trist når man er så nære ved å bestå som du var nå. Sender deg masse god energi til neste gang og håper at du fullfører med glans til neste gang.
Masse flott poduksjon. Og det lerretet var jo bare skjønt. Rekner med søster ble kjempe glad for den :)

Kari sa...

Guri malla så mye lekkert du får frem når du setter deg ved pulten Maria. Det første konfirmantkortet var knalltøft! Og lerretet, utrolig stilig bilde av søsteren din som du har latt få komme godt frem, nydelig pyntet!

Lykke til neste gang Maria, skal krysse alt jeg kan krysse for deg!

Klem Kari

Marianne sa...

For et vakkert lerret du har laget til din søster! Nydelig bilde og så vakkert pyntet!
Liverpool-kortet var knallstilig, det var forresten de andre kortene også!
Lykke til neste gang - da sitter det som det skal!

Klemmer fra Marianne

Broggis sa...

Du og jag, vennen!
Skolenerdene, men flinke er vi!
Og jeg er din fan nummer en veit du!
Diger go klem til deg!

Anonym sa...

FLINKE søsteren min! :)