18. jul. 2010

Flere løsninger

....på Casa oppgaver kommer her. Her skulle jeg la meg inspirere av dråpe, klippe ut fra mønsterark og bruke en skilpadde eller ti. Jeg fant bare 1 i hele rotet mitt. I går kved var jeg på besøk hos Anette, kjempekoselig scrappekveld etter minitørke nå i sommerferien.

Nå er det jo ikke mange som ikke vet det, men vi skal endelig skaffe oss en pus, av typen som jeg har ønsket meg så lenge jeg vet om denne rasen: bengal . Så sparingen er i gang og på tirsdag skal vi innom oppdretter for å se på de. Jeg sier det er for å gjøre meg sikker på at jeg ønsker akkurat denne rasen men egentlig er det ikke mye tvil....jeg regner med at det er min utålmodighet som snakker mest her, hehe.

Kortene kommer i butikken om litt :)






PS: ser at jeg må ha litt bakgrunn på bildene mine....det hvite underlaget jeg tar bilde på går litt inn i bakgrunne her...

2 kommentarer:

Marianne sa...

Sikke nogle dejlige kort - de er meget farverige - og virkelig søde :o)

Marianne sa...

Herlige kort Maria!! Blir mer og mer fan av stilen din og du inspirerer!!
Så spennende med Bengaler da!