25. jul. 2010

Hva driver jeg med for tiden?

Jo...pusser opp! Vi er endelig ferdig med gangen: deilig! Endelig et rom eksakt etter min smak: lyst, med plass til lek med farger og en touch av humor. Det gjenstår litt småpyssel men det er bare snakk om stæsjing...
Den ene tingen drar med seg den andre. Nå skal stua males og doen pusses opp. No way back...
Joda, jeg scrapper litt også men rakk bare ikke legge ut bildene. De kommer sikkert snart :)




Her er lille yttergangen. Masse plass til sko, sitteplass etter ønske fra eldstemann ( elsker de små røde putene med antiskli-prikker)...men mannen er ikke heeelt fornøyd med at det ble litt trangt. Forståelig...


Denne var tidligere mørkebeige på veggene, med svart expedit-hylle langs hele veggen og helt opp til taket. Det var mørkt og lite praktisk. Nå er det fire kommoder i gangen og nok oppbevaringsplass. Herlig...





Disse tre klokkene på veggen har lenge vært noe jeg har ønsket meg men ble aldri helt enig med meg selv ( eller...det ble heller ikke mannen klok på). Vi har tenkt opp og ned...for ''Tokyo, London og New York'' er jo så oppbrukt. Så tenkte vi Moss, Seattle og Sarajevo der vi har familier men det var heller ikke noe vi tente på. Så det ble hverdagstid: ''skal'' - klokka er time før ''nåtid''. Det er da man skal gjøre noe.... Så er det ''nå'' klokka. Det er den tiden vi lever i, nuet - og den klokka er riktig. Så har vi ''burde burde...'' klokka. Den er en time forbi nåtid. Den viser alt vi skulle ha gjort som vi har dårlig samvittighet for. Eller ikke.

HA EN FORTREFFELIG DAG!

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Så fint det ble! Klokkene var jo geniale da, kjempemorsomme:-) Takk for gøy og inspirerende lesing.

Digger forresten headeren din! Kjempetøff:-)

Kristine sa...

Så artig med de klokkene. Flott med litt rødt også! Misunner deg de kommodene og all oppbevaringsplassen. Det får man aldri nok av.
Hva med å sette det minste skostativet rett under klesstativet (der din mann mente det var trangt) og den andre står som nå.

Maria sa...

De går ikke i bredden Kristine men andre gode forslag mottas med takk! Tror jeg kommer til å tape mot mannen: han vil IKKE ha den med røde puter der....hehe

mettepip sa...

Så stilig dere har fått det Maria! Kjempeflott med de røde innslagene, og klokkene var jo supermorsomme da.
Har en bitteliten gang selv jeg skulle gjort noe med, men finner ikke garderobehylle som er smal nok. Det ser ut som din ikke er så bred, og jeg lurer på hvor du har fått tak i den jeg da;)
Klem fra
Mette

Anonym sa...

stfvrystjxyrmsxfgges, http://nailfunguscurecuretreatment.com nail Fungus cure, cKywcfH!