2. jul. 2010

Sommer!

...og det har endelig løsnet litt. Etter at første halvår er brukt nesten utelukkende på skole, tar jeg nå en pause fra bøkene og nyter sommeren. Vi er allerede ferdige med langferien, kost oss to uker i syden og nå skal vi nyte god, norsk sommer. Bestilt fint vær og alt!

Nå bobler det. Så mye å gjøre og så mange prosjekter som står i kø ( i mitt hode vel å merke...)
Vi pusser opp. Det beige skal erstattes med hvitt og jeg går for litt fuknis-stil ser det ut som. Jeg liker farger og mannen i huset er helt med på ideen så why not? Mulig jeg legger ut noen bilder etter hvert. :)

På scrappefronten: det eneste jeg har hatt tid til i det siste er å lage noe til designteam-oppdragene men fremover håper jeg at jeg vil få masse tid til å kose meg med egne kreasjoner, oppdatere nettbutikken litt og om mulig sette av litt tid til å pusse opp Scrappiness designteam -bloggen. Klikker du deg forresten inn der nå, vil du se at vi har lagt ut juli - utfordringen så om du føler deg fristet er du hjertelig velkommen til å være med og sende oss din løsning på skissa. Personlig slet jeg litt med den i starten men ble veldig glad i oppsettet så nå er skissa lagret til senere bruk :)

Her ser du min løsning:


Materialliste: her har vi enda en gang fått lov til å leke med de flotte arkene til Fancy Pants. Her er det jeg har brukt: mønsterark og cut-outs fra Fancy Pants ''My Family'' mønsterarkserien, ramme og bil stisker, bånd, svart og brun Promarker på kantene. Gluedots og dobbeltsidig tape. Pyntet inni med samme mønsterark og cutouts.


Pastell er ikke min sterkeste side og når oppgaven i tillegg innebærer bruk av blomster, hender det at jeg blir litt svett. Men dette gikk overraskende greit, bortsett fra at jeg er lite begeistret for den rosa detaljen. Dette kortet er fra juni-utfordringen på Scrappiness DT. Her er materiallista til pastell-kortet:

Mønsterark og rosepynten inni blomsten er fra Websters Pages, grønn og hvit Bazzil, October Afternoon chipboard og klistremerker (tekst). Div. bånd, blonder og knapp. Blondeblomst, nål og tråd har jeg også brukt samt 3D-puter.

Ha en god sommerdag
og følg med,
jeg tror det kommer en
''god juli'' hilsen
snart!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Så herlig å se noe nytt fra deg igjen Maria!!
Og som vanlig noen lekre kort du har laget, likte veldig godt det øverste :)

Kos deg videre i sommer!
Klemmer fra Marianne

Broggis sa...

Hei vennen!Jeg vil leke med deg!
Tror vi må få til det når jeg kommer hjem! Klemmer på deg!

synnøve sa...

Heia Maria. Ser at dere har hatt en fin ferie, ladet batteriene skjønner jeg for å begynne med opppussing! -he-he. kjekt med forandring.
Lekre kort, syns du var flink med de blomstene!