2. aug. 2010

CASAkreativ august

Kjenner at august er ''min'' måned når det kommer til farger og materialer vi i CASA - designteam har fått å jobbe med. Herlige ark og stempler fra Sausan Designs har vi fått å boltre oss i. Det frister til gjentakelse og en aldri så liten shopperunde i hennes nettbutikk.

*******

Kortkonkurransen for august er nå i gang på CASAkreativ og jeg har laget oppgaven: lag et kort der du IKKE bruker lim og la gult og blått dominere. Det skal være et skikkelig fargeglad sommerkort :)
*******

Hm? Vises det at jeg lyder av posttraumatisk dårligsommer-syndrom? Er så fargesulten at det snart blir helt sirkus her inne, hehe


Her er iallefall min løsning på oppgaven. Jeg valgte filt som base og selv om det er lettere å sy i, har dette vært litt av et krongle-prosjekt. Filten vrir seg og de oransjegule bokstavene på forsiden gjorde at tråden satt seg fast i tise og utide....øøøgh!





Matten inni er også sydd på sånn: bare i kanten oppe og litt nede. Thats'it. Egentlig ganske greit, for da kan man også se den fine baksiden på mønsterarket ;)


Ingen kommentarer: