29. aug. 2010

En utfordring som tok av...


Det er lenge siden jeg har vært med på noen utfordringer på nettet. Jeg har lyst men ikke ideer for tiden så jeg tok meg en runde og når jeg snublet over Sketchy Colors bloggen og så at de har en utfordring der en må bruke gult, oransje og rødt, poppet det en ide i hodet....jeg har en ødelagt bilderamme som jeg lenge har ønsket å gjøre noe med
Ideen tok ''litt'' av men passer sikkert som dørskilt til et barn eller noe...hehe. Jeg vet ikke om mitt bidrag vil bli godkjent men jeg takker Sketchy Colors for inspirasjonen og for at jeg endelig gjorde noe med ramma :)



Ramma er malt hvit med Geso og fargelagt med Promarkers. Så var det å kline på med div. blomster og bånd samt lage overskrift med Thickers. Den blå bakgrunnen er filt som er strukket på baksiden av ramma. Kjekt å tre brads gjennom for å få ting til å sitte :)

7 kommentarer:

mettepip sa...

Så utrolig fargerikt og herlig dørskilt Maria! Dette var virkelig til å bli i godt humør av!
Ha en fin uke!
klem fra
Mette

Monica sa...

Så herlig dette var Maria. Hvorfor i alle dager skal ikke dette bli godkjent. Kjempeflott!! :)

Kari sa...

Kjempestilig dørskilt i ekte Mariastil. Herlige detaljer, likte bien!

Ha en flott uke!
Klem Kari

Marianne sa...

Utrolig kul!
Herlige farger og stilig med bien.
Nydelig blomstereng (du blomster?? )
og stilig med pompomen i bunnen!

Ha en flotters kveld!
Klem
Marianne

Hilde Jeanett sa...

Kreasjonen er bare helt super! Fargerik og stilig! :-)

Hilde Jeanett sa...

Kjempefin kreasjon - fargerik og stilig! :-)

Maya sa...

Guriland så utrolig herlig!!
Fargerik og glad, detaljerik og nydelig, denne falt jeg pladask for :)
Vakkert!
Takk for at du deltar hos SC,
klem fra Maya