19. aug. 2010

Litt av hvert

Det er ikke så lett å rekke overalt i det siste kjenner jeg. Mange medier å forholde seg til: mail, Facebook, blog, forum, mobil, MSN osv..... Man skal være mor, kone, ansatt, hobbymenneske og nå: katteeier. Mye å gjøre og mye å rekke over. Bloggen blir visst ikke prioritert slik den bør stakkar. Samtidig føler jeg meg utrolig heldig og glad som har herlig, frisk familie og mye å henge fingra i!

Selv om det er stilleperioder her inne, betyr det ikke at dama sitter og glaner i taket. Det skjer mye og den lille familieferien i Trøndelag resulterte i ganske så produktive kvelder, med min nydelige svigerinne Synnøve ved min side ved spisebordet ( les: scrappebordet) hos svigermor. Det er alltid like godt å treffe henne, og å scrappe med henne. Hun har kunstnerisk sans som imponerer og inspirerer meg til stadigheter ( bare at jeg ikke er så flink til å tegne da....)


Her er kortene som er laget og lagt ut i Epla-butikken:







Våre forlovere har nå flyttet ''hæim te' StorSteinkjer'' og endelig slått seg til ro i kjente omgivelser. Dette har de snakket om i mange år men vi trodde og håpet at det aldri kom til å skje. Men så plutselig en dag her i sommer, ble avgjørelsen tatt og kort tid etter var de borte. Veldig rart og vedmodig men vi gleder oss stort på deres vegne. Vi har vært på besøk i det nye hjemmet, med et håndlaget kort som seg hør og bør:



CASA:

Vi i DT har fått noen aldeles lekre sponsede ark og stempler fra Sausan Designs. Jeg har aldri hørt om denne nettbutikken eller om designeren men gjett om Maria sperret opp øyne når disse arkene kom i posten? Helt midt i blinken for meg. Jeg simpelheten elsker alt hun har i nettbutikken, stilen, fargene, imaget. Love it all! Her er hva jeg har laget av pakken og jeg har vært litt gjerrig ser jeg, resten ligger i arkbunken mil og det vil helt sikkert poppe frem litt etter litt :)

Det ble 1 stk. kiort og et dørskilt i fiskefasong, kjøpt på Scrappiness, med mange detaljer på :)



Ha en knall sommerdag!





3 kommentarer:

Kari sa...

Åhhh så mange lekre kort, noen har jeg jo sett på Casa alt men de DTkortene var nye for meg. Kan tenke meg den bunken med ark var midt i blinken for deg ja! Ser virkelig ut som dine farger.

Ha en flott dag!
Klem Kari

Marianne sa...

Så utrolig mange herlige kort du har laget i løpet av siste ferien din!! Jeg er stoooor fan av det du lager altså selv om jeg ikke får det til på samme måte som deg. Det du lager er så stilrent, så elegant, så morsomt ...ja, rett og slett lekkert!!

Fiskeskiltet er jo helt genialt!

Grattis med pusen forresten :)

Ha en god dag og
mange klemmer fra
Marianne

mettepip sa...

Så mange herlige kort du har fått lagd i ferien da Maria!
Heldig er du som har svigerinnen din å dele hobbyen med, og hun er jo så dyktig også!
Skjønner godt at tiden ikke strekker til alltid - det kan bli mye å forholde seg til. Har selv valgt bort Facebook, og MSN er jeg vel aldri lenger. Men forum og blogg tar tid ved siden av det andre, og noen ganger må man prioritere det bort. Skal jo være lystbetont også!
Så koselig at du endelig har fått deg katt Maria! Har jo sett hvor "dårlig" du har vært etter de vi har hatt på besøk på nesten hvert eneste Mossetreff;)
Kose deg med den og familien!
Ha en fortsatt fin helg!
klem fra
Mette