26. aug. 2010

Blogcandy

Noen ganger foretar man valg som man ikke helt blir klok på...eller vant til for den saks skyld.
GiDetBort navnet er nå lagt dødt og bloggen vil fra nå av ha følgende domene OG navn

House of paper
Dette navnet føler jeg meg mer bekvem med, det beskriver bedre hva jeg liker -og hva jeg driver med.
Jeg håper at du som er innom orker å gjøre den lille jobben med å endre linken til min blog i din liste, om du har meg der.
Gjør du det OG gir beskjed ved å legge igjen en kommentar til dette innlegget, er du med i trekning av en blogcandy
Vinner kåres den 15. september

12 kommentarer:

Lene - Nabon sa...

OOOO, I LIKE; LIKE A LOT!! Du er så flink! Liker det masse!

Grattis med domene og "ny blogg"

Klemmer!

Monica sa...

Nice. Gratulerer :) Klem

Vibeke sa...

Et flott navn til en flott blogg!!!! Du inspirerer:-)

Marianne sa...

Grattis, dette ble knallbra Maria!!
Liker godt headeren din forresten :)

Navn og ting og tang er endret i min blogg så nå er du verken gi_det_bort eller Marias papirrot :D

Ha en flott dag og helg!
Klemmer
Marianne

Silje sa...

Det var en herlig blogg du har! :D har tittet gjennom den grundig nå, og jeg elsker det du lager!! Du har en stil jeg liker utrolig godt! Legger meg til som følger hos deg, og putter deg i bloggen min! Selvfølgelig som House of paper!

Takk for koselig kommentar!

Klem, Silje! :D

Hilde Jeanett sa...

Gratulerer med flott blogg og domene navn! :-))

synnøve sa...

Heia Maria, navn og link er endret.
Flott navn og header!!
Klem

Ulltraaden sa...

Da er min bloggliste oppdatert også :) Jeg bare digger bloggen din. Du er så utrolig flink til å bruke farger! Grattis med nytt domene!! :)

Klem fra mairapus/ulltraaden

Monica sa...

Du er endret btw, hos meg ♥

Turid sa...

Hei Maria! Grattis med nytt navn i bloggen din. Har endret det i min bloggliste!
Ha en kreativ scrappehøst!
Hilsen Turid :)

Anne-Britt sa...

Oi her var det mye flott. Er visst første gang jeg er inne her, men absolutt ikke den siste. Nå har jeg lagt deg til hos meg. Gratulerer med nytt domene :) Og ha en fin søndag.

Hildegunn sa...

Gratulerer med nytt navn på bloggen! Jeg er enig i at dette er mye bedre!

Du er knallflink og jeg nyter alle prosjektene dine, og høster masse inspirasjon hos deg!

Klem