10. sep. 2010

Brett & vintage

Her kommer noen nyheter igjen.

For ikke så lenge siden sluttet en kjær kollega på avdelingen vår og begynte på en annen. Det er innenfor samme selskap men dog: jeg kommer til å savne hennes nærvær ved pulten ved siden av. Rart å ikke se henne i øyekroken når jeg skriver nå....
Dette eksplosjonskortet laget jeg i anledning ''avskjedskakespisingogklemming* og hun satt veldig pris på det. Det er fullt av detaljer og personlige små lapper. Forhåpentlig et minne hun vil sette pris på

Gaven la vi oppi ( ''Hjerter'' kjede ) så denne kjekke boksen ble gaveinnpakningen også!

Eksplosjonskort har jeg ikke prøvd meg på så dette var første gang. Kjempemoro!!!





Så ble september-utfordringen på CASAkort også lagt ut og denne måneden skal vi lage telyskort! Dette er min løsning på oppgaven. Telyskort har jeg heller aldri laget før men nå har jeg fått mersmak! Jeg brukte sjokolade istedet for telys da....lukter myyye bedre. Nam!

Vintage er, som de fleste vet, ikke min aller sterkeste side. Men jeg håper den blir godkjent under ''vintage'' for C&S er det iallefall ikke ... Dette ble laget i anledning ens mors bursdag og mottakeren ble veldig begeistret over resultatet. Da er jeg mer enn fornøyd :)



5 kommentarer:

mettepip sa...

Så stilige ting du har laget Maria!
Likte alt kjempegodt. Så koselig med en slik eksplosjonsboks med personlige hilsner i. Skjønner godt at det falt i smak.
Veldig fint "telyskort" også, og sjokolade smaker jo mye bedre;)
Må prøve meg på både dette og eksplosjonsboks en gang jeg også;)
Og synes at det ble et flott vintagekort jeg da - du behersker dette også du min venn!
Klem fra
Mette

Lene - Nabon sa...

du fikser det meste du!!!

Nydelig Maria!

Laila sa...

Jeg, som er så heldig å være mottaker av det flotte kortet/boksen, må bare fortelle at det faktisk er enda flottere i virkeligheten enn på bilde. Maria, du har fått med så mange personlige minner og hilsener og jeg ble veldig glad for det. Det betyr mye når en av mine venner lager en så koselig hilsen. Så igjen: Tusen takk!! Laila

Kari sa...

Neimen, har jeg ikke kommentert her? Var da så sikker på det. Den eksplosjonsboksen var utrolig stilig og mottakeren kommer nok til å titte på den både titt og ofte!

Sjokoladekortet var jo lekkert da, og vintagekortet også! Vanskelig å velge seg en favoritt her altså!

Ha en flott dag!
Klem Kari

Marianne sa...

Fantastisk den eksplosjonsboksen din altså! Imponert!
og som nabon sier, du fikser det meste!
Gleder meg til å se det nye du holder på med ;)

Vedr. kaffetagsene mine.
Synes ikke de er vanskelig, annet enn at de blir litt krøllete etter å ha ligget i kaffevann. Merker ikke noe til at de blir glatte.
Men så har jo jeg også brukt tags som jeg har tatt med fra jobben som som egentlig er beregnet til helt andre ting. De er ikke så glatte som jeg synes disse "scrappetagsene" er.
Kan ta med noen på treffet så kan du se på dem.