23. sep. 2010

Nytt designeroppdrag

Etter å ha ruget på denne hemmeligheten en stund, kan jeg nå stolt fortelle at
jeg nå er en del av:




Mange vil kjenne igjen navnet Vibeke Spigheth. Hun har i flere år designet mønsterark og annen scrappesæsj for Scrappers Choice. Hun vil fortsatt gjøre både det og levere for Panuduro men hun er nå først og fremst frilancer under navnet Poppy Design. Det er en ære å bli spurt om å være med på hennes designteam og ikke minst er jeg veldig glad for å ha med meg Marianne, min trofaste kort - kollega på CasaKreativ og god nett-venn.

HER kan du lese mer om oss, og konseptet.

Og her kan du se mine første designer-prosjekter, laget av Vibekes nye mønsterarkserie:

TRADISJON

Produktene vil om kort tid bli tilgjengelige i min Epla butikk

7 kommentarer:

mettepip sa...

Gratulerer så masse Maria! Dette var moro! Heldige Vibeke som har fått deg med på laget!
Lykke til!
klem fra
Mette

Marianne sa...

Herlig!!! Gleder meg til fortsettelsen!!

Klemmer
Marianne

Turid sa...

Gratulerer så mye til deg også Maria! :) Såå kjekt det må være! Så at Marianne også skal være med - og jeg gleder meg virkelig til å følge med på alle de lekre kreasjonene dere tryller frem utover høsten!
God helg!
Klem Turid :)

Broggis sa...

Du var min poppy-girl først!
Jeg elsker det du lager! Også er jeg veldig glad i deg da! <3
Unner deg det beste!

Klemmer fra meg!

synnøve sa...

Gratulerer så mye, Maria. Gleder meg til å følge med på dette!!!
klem.

Hildegunn sa...

Gratulerer med designoppdrag! Det blir spennende å se videre hva du lager for Poppy!

Tusen takk for en herlig pakke jeg fikk forrige uke! Jeg har allerede begynt å bruke litt av det :-)

Ønsker deg en fin uke!
Klem

poppydesign sa...

Dette blir gøy! Gleder meg masse til å samarbeide med deg og Marianne! Er kjempestolt av å ha et så flott team! :-) Gleder meg veldig til vi møtes på CASA treff!

Klem