16. sep. 2010

Vinner av blogcandyen

Tusen takk til alle dere som tok dere tid til å endre navnet og linken til min blogg i deres blogglister og ikke minst, takk for at jeg får være med på listene, ikke minst!
Etter en gul-lapp-bingoaktig-trekning er vinneren av blogcandyen kåret og det ble Hildegunn!


Her ser du bilde av blogcandyen som jeg sender i posten til deg med en gang jeg har fått mail med ditt fulle navn og adresse. Du kan skrive til meg her: maria0880@gmail.com :) Håper du blir fornøyd med pakken :)

Ta gjerne en titt i bloggen til Hildegunn og se alt det flotte hun lager!
PS: stay tooned! Snart kommer det noe nytt
Bærer på en hemmelighet

2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Wow, så heldig jeg er!
Masse flott i denne candyen :-)
Jeg har sendt deg mail, tusen takk for fine ord!
Gleder meg til å høre hva du bærer på!

Ønsker deg ei riktig god helg!
Klem

Marianne sa...

Grattis Hildegunn :D

Maria: håper ikke du får vondt i ryggen av å bære på denne hemmeligheten, om du vil, kan jeg hjelpe deg å bære litt :D

Ha en super dag og helg!
Klem
Marianne