14. okt. 2010

Nytt for PoppyDesign

PoppyDesign har lansert sin nye ''Frames'' mønsterarkserie. Vibeke er ordentlig i siget nå i det siste og jeg kjenner at det klør mer og mer i scrappe-fingrene. På treffet i helgen har jeg scrappet ikke mingre enn 7 albumsider (layouts) og jeg vil ha meeer! Bilde av de kommer etter hvert

Det som er morsomt er at jeg kjente at jeg boblet over av kreativ lykke når jeg fikk dette arket å jobbe med. Jeg klipte og det sprutet glimmermist (farge) bokstavelig talt når jeg jobbet med denne. Kjempemoro å kjenne en sånn glede igjen. Og jeg ble veldig fornøyd med denne, må jeg få lov å si *rødme*

Sjekk ut Epla-butikken til Poppy Design, arkene er nå lansert!!




7 kommentarer:

Marianne sa...

Du har all grunn til å være fornøyd med denne!! Dette er noe av det råeste og kuleste jeg har sett Maria!
Det er så jeg har lyst til å begynne å klippe og sprute/splashe selv :D

Gro sa...

Denne er bare rå kul Maria...

Du var bra til og sprute glimmermist..hehe

HegeAL sa...

Fyyy fader så kul denne er!!! Love it!

Broggis sa...

Denne liker jeg så godt!!!
Fy søren så flink du er!!!

Camilla sa...

Kul! ;D

Laila sa...

Ser at du har kost deg masse, Maria.Kjempetøft resultat!
Klem Laila

Ann-Katrin sa...

Moro å se scrappeånden din igjen. Koselig å hilse på deg og ja; du er dypt konsentrert når du først setter igang.. knis. Utrolig lekker og flott lo. All grunn til å være stolt av denne. Klem